Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 160

Gestart door Michael, 19 juni 2016, 19:11:31 PM

Herwig

#30
Nr. 160 zojuist uit de postbus gehaald.

"Le Train Jaune"    vanavond toch al lezen.   
Heb van de prachtige vallei van de Tèt-rivier nog  "voorhistorische"   dia's op zolder ...
De onweders in die smalle Pyrenese vallei waren indrukwekkend...

SuSke

En hier ook toegekomen  ;) ;)
weerom lekker veel leesplezier, maar een beetje zuinig zijn om er 2 maanden mee door te komen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ward

Oei.. Ik hoop dat hij morgen zal toekomen..
Meestal bij één van de eersten, maar nu laat mn favoriete magazine wel heel lang op zich wachten..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

trainspottingjr

Hier lag hij deze morgen ook op de mat, normaal ook een van de eerste maar al reeds de tweede maal dat hij later in de brievenbus zit
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Metpetergaathetbeter

Citaat van: trainspottingjr op 06 juli 2016, 23:44:00 PM
Hier lag hij deze morgen ook op de mat, normaal ook een van de eerste maar al reeds de tweede maal dat hij later in de brievenbus zit
postbode misschien treintjesliefhebber ? :-\ ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: trainspottingjr op 06 juli 2016, 23:44:00 PM
Hier lag hij deze morgen ook op de mat, normaal ook een van de eerste maar al reeds de tweede maal dat hij later in de brievenbus zit
zal bij iedereen wel eens gebeurd zijn ! ;D ;) overkwam mij ook al eens maar het was toch maar net na (i.p.v. voor)het weekend  ;)

marctje

Gisteren ook in de bus, blijft in plastiek tot 17 juli, heb ik iets om te lezen in de vlieger naar Rhodos
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Michael

Ik kon vandaag de verleiding niet weerstaan en toch maar beginnen lezen in MSM 160....... Genieten!!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ward

Is er nog iemand die MSM 160 nog niet heeft ontvangen?

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Ludwig

Niet echt mijn ding nr 160.
Blijf de themanummers van vroeger missen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2