Waterman

Gestart door Waterman, 15 juni 2016, 15:18:17 PM

Waterman

Hallo allemaal,

Ongeveer drie maanden geleden kocht ik een tweedehands Fleischmann Startset en herbegon ik na ruim 20 jaar terug met de modelspoorhobby.

Zij het dan beperkt... Een echte modelbaan zit er momenteel niet in, dus voorlopig is het spoortjes leggen op de vloer in de woonkamer en moet ik mij houden bij een paar kleinschalige knutselprojectjes. Misschien is een club een oplossing, maar ik wacht nog even tot de opendeurdagen in het najaar vooraleer ik daarover beslis.

Ondertussen zijn er al een paar wissels, locomotieven en wagons bijgekomen, foto's volgen nog  :)

Groeten,

Waterman.

Metpetergaathetbeter

Welkom Patrick op dit forum !

Mocht je geïnteresserd zijn naar het clubleven in het Gentse, dan ben je welkom om enkele maandagen vrijblijbend het clubleven te proeven bij de Amsac, verdere info vind je hier :      www.amsac.be

Verder wens ik je hier leesgenot en hopelijk kun je hier nog wat opsteken ook !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Welkom op ons forum, Patrick  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Welkom waterman op ons forum. Vanwaar komt waterman?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

Welkom hier Patrick,

Ik zie dat je uit Gent bent, dan lijkt Peter z'n voorstel mij wel eentje dat de moeite waard is.
Je kan vrijblijvend langskomen op een clubavond. Enkel vooraf eens een mailtje sturen via de door Peter aangehaalde site, kwestie dat we op de hoogte zijn van je visite.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

En nu is het aan de mensen van GRA  ;) 8) :-X
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 15 juni 2016, 21:54:12 PM
En nu is het aan de mensen van GRA  ;) 8) :-X
Dat is ook een toffe club met mooie lopende projecten. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Waterman

Citaat van: Geert op 15 juni 2016, 19:50:53 PM
Welkom waterman op ons forum. Vanwaar komt waterman?

Hier zie hmhm, Polycarpus Tack alias
Pol de matroos
z'n codenaam is Waterman
en z'n beroep euh ... nouja
ook detective  ;)

Citaat van: OlivierV op 15 juni 2016, 21:50:52 PM

Je kan vrijblijvend langskomen op een clubavond.

Dat heeft Peter mij inderdaad ook al voorgesteld  :)
Mijn avondlessen zijn bijna achter de rug en dan is er wat meer tijd, dan kom ik zeker eens een kijkje nemen.

En ik kom sowieso ook langs op jullie opendeur en ruilbeurs, hopelijk kan ik daar nog een paar nieuwe aanwinsten scoren  :)

Citaat van: OlivierV op 16 juni 2016, 10:55:23 AM
Citaat van: SuSke op 15 juni 2016, 21:54:12 PM
En nu is het aan de mensen van GRA  ;) 8) :-X
Dat is ook een toffe club met mooie lopende projecten. :)

Heeft er iemand een link? Nabijheid/bereikbaarheid is voor mij ook een belangrijke factor, dus als ik bij een club ga zal het sowieso Gent of Aalst worden (ligt op mijn route van en naar het werk)  :)

Metpetergaathetbeter

#8
E17 is het nog net op of net voorbij waar de parking ophoudt ? ;D ;)

Vanwaar je de link met Pol de matroos ; je favoriete jeugdfeuilleton (Merlina) dacht ik ? ::) ;)

Waterman

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2016, 12:14:20 PM
E17 is het nog net op of net voorbij waar de parking ophoudt ? ;D ;)

Dwars door het centrum van Gent (ik woon in de buurt van de sterre en jullie vlakbij de dampoort dacht ik) is een ramp, maar om nu daarom met mijn fiets de E17 op te gaan...  :P

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2016, 12:14:20 PM
Vanwaar je de link met Pol de matroos ; je favoriete jeugdfeuilleton (Merlina) dacht ik ? ::) ;)

Je zit met vrienden aan de toog, haalt jeugdherinneringen op, plots heeft iemand het over Merlina, iedereen krijgt een nickname uit Merlina toebedeeld en voor je het weet noemt iedereen je tien jaar later nog altijd Waterman  :D

Metpetergaathetbeter

van die E17,nee ik verwarde met Suskes club, had niet onmiddellijk door dat we over de vrienden in Gentbrugge aan 't praten waren  :-\

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2016, 12:14:20 PM
E17 is het nog net op of net voorbij waar de parking ophoudt ? ;D ;)
ik probeerde het nog weg te halen maar bij het opslaan zal iets verkeerd gegaan zijn ,ik was er heilig van overtuigd dat dit weg was vandaar.... ;)

OlivierV

Citaat van: Waterman op 16 juni 2016, 12:36:24 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2016, 12:14:20 PM
E17 is het nog net op of net voorbij waar de parking ophoudt ? ;D ;)

Dwars door het centrum van Gent (ik woon in de buurt van de sterre en jullie vlakbij de dampoort dacht ik) is een ramp, maar om nu daarom met mijn fiets de E17 op te gaan...  :P


Dat is even lang met de velo als met de auto van daar naar bij ons.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#13
op clubavonden moet je dat kunnen afrijden 10 tot15 minuten tijd !(ik kom wel het stad in via de ring binnen vanuit Locristi naar Gent-st-Pieters (waar mijn tandarts niet ver vandaan is ) op 25 minuten !(wel een woensdag steeds tss 15.30 en 16.30 ook dan is het vrij druk)

Waterman

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2016, 14:09:28 PM
naar Gent-st-Pieters

Kijk eens aan, ik heb hier al vervoer ook ze!  :P