Forumregels mogelijk

Gestart door depovero, 24 december 2004, 13:45:59 PM

depovero

Beste treinliefhebbers,

Zou het niet mogelijk zijn om wat beter te letten van hetgeen getokkeld wordt, naar de goede afdeling te zettten? Zeker nu dat de indelingen klaar en duidelijk te vinden zijn.
Ik geef hierbij toe, dat ik een beetje in eenders wat voor rubriek mijn vragen neertikte. Het was het prille begin van deze forum, vandaar.

All?, goed opletten met het feesten (rijden) :D, en tot later,


Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Hoi ,

H?h? , regeltjes.

Er wordt iets geschreven over regeltjes.  En ineens is iedereen weg.
Best grappig !

Ik was BOB.
Ik dronk alles OP.

Tom.


matti


Een spellingcorretie bij het intikken van de reacties zou al een hele stap zijn . alle deelnemers aan dit forum kunnen dit al eens gebrijken . Ikzelf zeker wel .

    [8]

Havoc

Nu ja, sommige reacties overlappen verschillende forums (fora?). Soms is dit niet te vermijden.

Ikzelf heb moeite om dit in het nederlands te doen, alle andere forums zijn engelstalig vandaar. Kan nooit kwaad om je moedertaal af en toe eens te gebruiken.

Ben blijven slapen bij de drank, dus geen probleem op de baan. [:D] Moet ge ook nuchter zijn om met treintjes te rijden?

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Hapag Lloyd

citaat:
Ben blijven slapen bij de drank, dus geen probleem op de baan. [:D] Moet ge ook nuchter zijn om met treintjes te rijden?

Expert in non-working solutions.



Om echte treinen te besturen moet u ook nuchter zijn.
Treinbestuurders moeten ook in het zakje blazen.

depovero

Dag modelbouwers,

Een goed idee, volgens mij, is misschien de verschillende fora te refereren wanneer er reageert wordt op een vraag van een sukkelend [:p] medewerker. Vinden jullie dat ook niet?

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

Ligt het alleen aan mij, of zijn er meer mensen die dit laatste niet begrijpen? [^][?]

Gerolf Peeters vanuit "Marche-en-Bi?res"
http://home2.scarlet.be/gerolfp/
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Het is nu eenmaal onvermijdelijk dat er topics zijn die in verschillende "postvakjes" terecht zouden kunnen.
Daarom zouden we willen aanbevelen toch even te kijken voor er iets gepost wordt.
Dat komt de duidelijkheid ten goede.
We zijn ondertussen toch al met een flinke hoop lezers (en schrijvers!) en het aantal neemt gestaag toe.
Dus als het even kan graag reageren of vragen stellen in de gepaste rubriek, of zonodig: gewoon in de rubriek "algemeen" even vragen een nieuw "forum" aan te maken. Daar zijn Admistrators nu eenmaal voor.
Tot Uw dienst!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

@Matti, dat vind ik een uitstekend idee.
@depovero heu hum wat bedoel je eigenlijk.
Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

depovero

Hoi,

Goed, er zijn reakties. Toegegeven, ik ben niet duidelijk geweest. Eigenlijk, ik heb ook een beetje overal geweest met te specifieke vragen, dit forum was wel in zijn kinderschoentjes, vandaar. Ik doe mijn best om naar het goed onderwerp te surfen. In geval van twijfel, naar de algemene gaan en zo op het goed spoor geleid worden. Amaai, de administrators gaan werk hebben, en dat voor de feesten!

All?, tot later,

denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door depovero

Hoi,

Goed, er zijn reakties. Toegegeven, ik ben niet duidelijk geweest. Eigenlijk, ik heb ook een beetje overal geweest met te specifieke vragen, dit forum was wel in zijn kinderschoentjes, vandaar. Ik doe mijn best om naar het goed onderwerp te surfen. In geval van twijfel, naar de algemene gaan en zo op het goed spoor geleid worden. Amaai, de administrators gaan werk hebben, en dat voor de feesten!

All?, tot later,

denis.



Eerst inspannen , dan ontspannen.  [:D]

depovero

Hallo treinliefhebbers,

Zou het mogelijk zijn indien julie een link willen signaleren van deze dan eens direkt na het sturen van uwe signaaltje te testen?
Zo zien jullie of het wel naar de zojuist geplaatste refereert.

Op het Z-forum hebben er een paar niet korrekt ingetikt met het gevolg vandien: een gevloek (mag niet, maar we zijn maar mensen), mailtje terug en nog eens, en ....

Zien jullie, dit vermijdt aandachtafleidingen. En voor de auteur vraagt het amper ??n extra minuutje inspanning.

Alvast bedankt voor de moeite.

Een kleine vraag, waarom kan ik mijn smileys niet tevoorschijn toveren? Is het omdat de HTML uit is, boven die leuke figuurtjes?

Tot nog,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

karthuizer

citaat:
Geplaatst door depovero

Is het omdat de HTML uit is, boven die leuke figuurtjes?

Tot nog,

Denis



Bij mij staat HTML ook uit, bij iedereen normaalgezien.
Daar ligt het allezins niet aan.

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..