Abonnement

Gestart door n/a, 06 juli 2006, 11:03:35 AM

janjozef

geduld is een schone deugd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Na een telefoontje blijkt dus toch dat er iets is misgegaan. Aangezien volgens hun het pakket 14 juli is verstuurd was het dus wel nodig me stilaan zorgen te maken. Volgens MetaMedia ligt de fout bij de post. Momenteel gaan ze alles nog eens checken en daarna zullen ze overwegen de nummers opnieuw op te sturen. Dus waakzaamheid is ook een schone deugd.

ysbeer

Nooit geweten dat ze daar ook al cursussen (geduld)verkochten.
ik wacht ook al geruime tijd op een na bestelling.
Zal maar zo een cursus bestellen,maar die duurt............

oke groet van
wim ysbeer

Gerolf

Wim, doe er ineens een cursus waakzaamheid bij [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Robert van den Broeken

Ik mag een jaar abonement voor me verjaardag aangezien ik een modelspoorbaan ga maken in het nieuwe jaar vond ik dit een toepasselijk idee naar elke maand de railhobby kopen in de boekwinkel werd het tijd om een blad aan te schaffen waar alleen over modelspoor in stond en railhobby erbij voor het echte treinengebeuren . Maar nu kan ik niet vinden hoe ik lid moet worden van jullie blad . Dus zou u mij uit kunnen legge hoe het moet ik heb al op de homepage gekenen . en is gewoon het geld overmaken al genoeg hoeven ze geen adres of iets dergelijks te weten

Gerolf

Robert, als je een abonnement wil, denk ik dat een email naar administratie@metamedia.be met daarin je adres en dat je een abonnement op MSM wil het ??n en ander in gang zal zetten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw