Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Abonnement

Gestart door n/a, 06 juli 2006, 11:03:35 AM

Klaas Zondervan

Heb net nog eens nummer 50 doorgebladerd, en daar kwam ik iets vreemds tegen. Of eigenlijk kwam ik het niet tegen.
Stel dat iemand een abo wil nemen, wat kost dat dan en hoe kun je dat bestellen? Ik kan het nergens vinden en dat kan twee dingen betekenen: of: het staat er niet in, of: ik ben een beetje dom....[8D]

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Heb net nog eens nummer 50 doorgebladerd, en daar kwam ik iets vreemds tegen. Of eigenlijk kwam ik het niet tegen.
Stel dat iemand een abo wil nemen, wat kost dat dan en hoe kun je dat bestellen? Ik kan het nergens vinden en dat kan twee dingen betekenen: of: het staat er niet in, of: ik ben een beetje dom....[8D]


Tussen pagina 18&19 zit een kleiner blad en daar staat info voor een abo.

dus... [;)]

n/a

Ik heb al een antwoord gekregen en ze zijn allen nog beschikbaar.

rgp

Dag,

Loebaske, de ene mail gaat over iets op de agenda zetten (is niet het eerste jar dat het mis loopt) en de andere over de deelname aan de expo in de Nekker.

PS: een blijde verwachting duurt negen maand, geen twee jaar.

Roland

PS: JOCADIS wacht nog steeds op spoorwegjournaal 151 (reeds 7 weken te laat)

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Tussen pagina 18&19 zit een kleiner blad en daar staat info voor een abo.
dus... [;)]

Aha, een extra bladje. Maar ik denk dat dat er niet in zit in de nummers die in Nederland verkocht worden. Bij mij tenminste niet.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door rgp
PS: JOCADIS wacht nog steeds op spoorwegjournaal 151 (reeds 7 weken te laat)



Hoezo ? S.J. # 151 is bij mij allang uitgelezen. Ik wacht vol ongeduld op # 152.
Heb vandaag net Op de Baan # 74 toegekregen.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rgp

Dag,

Rixke, ik weet het, maar de distributie bij Metamedia is een Ramp (met grote R).

Roland

n/a

De verzending gebeurt wel niet erg snel. Ik heb op 7 juli de overschrijving gedaan, omdat ik gisteren nog niets had aangekregen een mailtje gestuurd en ze vertelden mij dat het pakket pas deze week verstuurd zou worden.

Van vertraging gesproken!!!

Johnnytrein

Niet vergeten dat veel bedrijven door de verlof periode op minder personeel draaien ? Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

n/a

Het is niet dat het pakket nog niet klaar is. Ze moeten het nog versturen.

janjozef

Verwacht ge nu echt dat als ge een betaling doet op 7 juli dat ge dat 2 dagen later al krijgt ? reken is na 7 juli betaald dan hebben ze het op 11 juli bij de boekhouding klaar maken van het pak, kan een week duren, uiteindelijk zitten die niet op jouw te wachten, kan het jobstudent zijn die het niet zo goed kent en dan doorsturen naar de verzendingsdienst ik denk dat eind volgende week voor ontvangst kunnen aftekenen niet echt slecht is.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Zitten er tussen 7 juli en 17 juli twee dagen??? Nu nog eens tien dagen later heb ik nog niets ontvangen. Terwijl het pakket al van 18 juli klaar is.

Gerolf

Tussen 7 en 17 juli zitten uiteraard geen twee dagen, maar lees het verhaaltje van JanJozef eens goed ...
Niettemin: rekening houdend met zomerperiode, jobstudenten, ... zou je intussen toch al wel (deels) moeten geholpen zijn. We zijn immers intussen al enkele keren twee dagen verder [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Tja persoonlijk blijf ik vinden dat 3 weken niet overdreven is, en dat er totaal geen reden tot paniek is. Ik had enkele barkrukken gekocht en een rubbertje onder de poot ontbrak en daar heb ik bijna 3 maanden op moeten wachten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Ja goed, maar vandaag nog steeds niets aangekregen.