Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Abonnement

Gestart door n/a, 06 juli 2006, 11:03:35 AM

n/a

Hallo,

Op zondag 25 juni heb ik de overschrijving van 65 euro verricht om zo een abonnement te nemen op Modelspoormagazine. Nu vraag ik mij af, omdat het al bijna twee weken geleden is dat ik de overschrijving heb gedaan, dat je bij het nemen van een abonnement wel het huidige nummer nog aaankrijgt of dat een abonnement start bij het volgende nummer, dus nr. 51. Of is het normaal dat dit zolang duurt, en zoja waneer mag ik mijn eerste nummer dan verwachten? Graag antwoord!!!



tufken

citaat:
Geplaatst door Kenneth

Hallo,

Op zondag 25 juni heb ik de overschrijving van 65 euro verricht om zo een abonnement te nemen op Modelspoormagazine. Nu vraag ik mij af, omdat het al bijna twee weken geleden is dat ik de overschrijving heb gedaan, dat je bij het nemen van een abonnement wel het huidige nummer nog aaankrijgt of dat een abonnement start bij het volgende nummer, dus nr. 51. Of is het normaal dat dit zolang duurt, en zoja waneer mag ik mijn eerste nummer dan verwachten? Graag antwoord!!!






Het abonnement start normaal bij het vogende nummer.

Maar misschien krijg je dit toch nog omdat er 2 maand tussen is nu.

Bel of mail even even naar Meta Media
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

Zeer twijfelachtig of hij 50 nog krijgt, zal bij 51 beginnen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Ok?, bedankt, dan zal ik nr. 50 in de krantenwinkel moeten halen.

loebaske

Doe dit zeker, want het is een ijzer sterk nummer,
en al die andere zeker de moeite waard.
Daar kan ikke van mee spreken.

n/a

Ja ik heb het nummer en het is inderdaad een zeer interessant nummer.

trainfreak

Jammer dat het nu 2 maand wachten is op nr 51!
Nummer 50 heb ik al volledig uitgelezen[B)]
Spoorse groeten
Dimitri

n/a

Nu ik de smaak toch te pakken heb zou ik graag ook enkele oude nummers nabestellen. Maar hoe weet ik nu zeker of desbetreffende nummers nog beschikbaar zijn???


loebaske

Gewoon effe een mailke sturen, en denk dat je bijna
alle vorige nummers nog kunt krijgen....was daar onlangs
voor een paar nummers die ik ontbrak, en amaaaaai zo een
magazijn [:)][:)]

rgp

Dag,

Kenneth, als ge een mailtje stuurt, zoeg er dan wel voor om veel geduld te hebben, want ze zijn niet van de rapsten.  Ik heb hier al twee mails liggen waar niet op geantwoord wordt.

Roland

loebaske

Oesje Roland, dat is niet hun gewoonte, er is wel
iemand minder om de mails te beantwoorden, die is
in blijde verwachting van een baby....
en ZEEEER belangrijk is melden over welk tijdschrift het
gaat, want daar wordt niet alleen MSM geproduceerd[:D]
voor ons is het simpel waar we het over hebben, maar voor
die werknemers niet.
Ikke

n/a

Heb gisteren een mailtje gestuurd. Maar kunnen ze niet beter zorgen dat op hun site een lijst ofzo komt waarop je kan zien welke nummers nog te koop zijn?

n/a

Als ik geen antwoord krijg en ik bestel een paar nummers per overschrijving, wat gebeurt er dan als ze de nummers niet meer in stok hebben???

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Kenneth

Als ik geen antwoord krijg en ik bestel een paar nummers per overschrijving, wat gebeurt er dan als ze de nummers niet meer in stok hebben???

Ik denk als een stok op is van een nummer dat ze er gewoon bij drukken [:I]

Je moet gewoon geduld hebben, voor hun zal het nu ook vakantie zijn h?.

modelbaanHO

Bij een uitgeverij van tijdschriften is het meestal zo dat een oplage niet meer wordt bijgedrukt. Dus wanneer de stock is uitverkocht is het nummer niet meer te verkrijgen. Bijdrukken is niet rendabel tenzij dat je er zeker van bent nog een heleboel nummer te kunnen verkopen en dat is bij tijdschriften meestal niet het geval. Als je dan nog oude nummers wil moet je ze zoeken op beurzen of een zoekertje plaatsen (op dit forum) of in MSM zelf.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be