Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Gezocht voor echtgenote

Gestart door Peter, 11 mei 2016, 12:49:42 PM

Peter

Mijn echtgenote zou graag, voor haar hobby (het maken van prachtige wenskaarten) een nieuw stans toestel in Nederland willen bestellen.
Buiten het feit dat zo'n toestel niet echt goedkoop is (ong. 200 euro) zijn de verzendingskosten waarschijnlijk ook niet goedkoop gezien het gewicht.
En hoe zit het met de waarborg (toestel is elektrisch)
Hier in Belgie is het niet verkrijgbaar (helaas) Zelf met de wagen gaan halen is helaas geen optie, gezien ik, wegens gezondheidsreden, geen auto mag rijden.
Hierbij alvast een foto van zo'n advertentie, en van zo'n prachtige wenskaart

Bedankt alvast voor jullie suggesties



Met vriendelijke groeten
Peter

Ronald

Peter, een link erbij en we kunnen voor je meekijken. Plus; de verzending vanuit NL is echt niet zo duur hoor. Tot 2 kg 13 euro en zonder track and trace zelfs 9 euro.


Peter

Hoi Marty,

Bedankt voor de link.
Maar hoe zit het in Nederland met de waarborg bepalingen? Is dat net zoals in Belgie 2 jaar of is het daar anders geregeld.
Met vriendelijke groeten
Peter

Houdini

Citaat van: Peter op 11 mei 2016, 14:05:04 PM
Maar hoe zit het in Nederland met de waarborg bepalingen? Is dat net zoals in Belgie 2 jaar of is het daar anders geregeld.

Da's volgens mij zelfs Europees bepaald, dus ook in NL 2 jaar garantie.

Kautenbach

Ik zie al een prachtige  kaart  ontstaan ;D

Martin Welberg

Citaat van: Peter op 11 mei 2016, 14:05:04 PM
Hoi Marty,

Bedankt voor de link.
Maar hoe zit het in Nederland met de waarborg bepalingen? Is dat net zoals in Belgie 2 jaar of is het daar anders geregeld.

Idd, zoals al vermeld is dat een EU aangelegenheid. Twee jaar garantie moet er volgens Europees recht verleend worden..