Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

SuSke

Citaat van: krispy op 07 juni 2016, 08:40:09 AM
maar dat is de truk hier in belgie  , zoveel mogelijk ineens lanceren en hopen dat de concurentie het de moeite niet meer vindt om op te starten , en dan de kopers laten wachten ( Rome werd ook niet op een dag opgebouwd )  , een beetje zoals we gewoon zijn van LS models hé

En dan komt er een fabrikant als Piko met een degelijke Belgische vertegenwoordiger die weet wat de markt wil en die brengt de al zolang aangekondigde modellen wel uit. De markt is gewoon open en "wie eerst komt, maalt eerst".
Herinner je de discussie maar rond het "exclusiviteitsrecht" van de M6 rijtuigen, ze zijn er allebei en de kwaliteit wint het want die vindt je niet meer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#76
Eigenlijk heeft het nog weinig zin daarover verder te palaveren, wat ik weet dat ik een 20 tal loc's en een 100 tal wagons (schatting) van LS heb die er wel zijn en waarvan tot ik tot nu toe heel tevreden over ben ! Wat ook de reden van het uitblijven mag zijn of is, mocht het verstandig aangepakt geweest zijn zou hier heel wat minder ergenis te lezen geweest zijn !
Verder heeft LS zich eigenlijk ook schuldig gemaakt aan wat men de markt verstoren noemt,door bepaalde modellen aan te kondigen en die nog niet leverbaar waren.
Verder hadden ze het bij LS ongetwijfeld graag anders gehad dat ze niet de problemen kregen in China en de problemen dat dat met zich meebracht!
Anderzijds heb ik al heel wat geld niet (moeten) uitgeven aan al dat (aangekondigde) fraaie LS materiaal ! :-\

Svendw

Ik wil niks of niemand op de spits drijven, maar is er nog nieuws over dit of andere projecten van goovermodels?

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Metpetergaathetbeter

in filmtermen gesproken : Van de Westerlijke front geen nieuws ! :-\

Klaas Zondervan

Het is nog te vroeg voor nieuws. Bepaalde (Nederlandse) modellen zouden tegen het einde van deze maand uitgeleverd worden. Nog 4 dagen te gaan dus.

gm567c

En ik heb nieuws gekregen van Goover Models... ik kan een pre-order op
een Hoverkart ofzo bij hun doen :P

Ik heb daar totaal geen behoefte aan om wat dan ook nog te pre- orderen,
Dat doe ik nooit meer, en zeker bij Goover Models >:(

Verder niets aan de horizon, dus ik  pruts zo lekker verder aan mijn
mini-module :)

Mvg,

Tis

Svendw

Is ook niet voor ons modelspoorders bedoelt neem ik aan.
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Peter

#82
Het heeft lang geduurd, maar nu ben ik het echt grondig beu.
Heb al die jaren David blijven steunen en verontschuldigen, maar ik wacht nu al meer dan een jaar op
3 vellen plastic sheet, een onderdeeltje dat hij voor mij heeft gemaakt en een (overigens prachtige) kap van de NMBS reeks 66/71
Zeer dikwijls een mail gestuurd (meestal geen antwoord) en zeer dikwijls gebeld, waarna steeds weer de belofte dat het de volgende dag op de post gaat.
Helaas, helaas helaas.
Ik stop er dus mee met nog te mailen of te bellen. Het is gedaan. Het spijt me David maar mijn geduld is ten einde, zeker nu dat ik zo'n reklame mail heb gehad voor zo'n ding dat ik niet kan gebruiken.

Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

jammer dat hij teveel hooi op zijn vork neemt, dat besef jij nu ook, hoop alvast dat hij het ooit ook eens beseft ! :-\

Klaas Zondervan

Niet alleen te veel hooi op de vork. Meer dan een jaar laten wachten op een paar plaatjes plastic, dat is gewoon onwil.
Vergeet die hele firma maar. Typisch geval van: er was niks, er is niks en er komt niks.

Svendw

Ik krijg trouwens de website niet meer open. Geen idee of dat aan mijn browser ligt of aan de server oid..
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Houdini

Citaat van: Svendw op 26 juli 2016, 12:08:40 PM
Ik krijg trouwens de website niet meer open. Geen idee of dat aan mijn browser ligt of aan de server oid..

Hier werkt de website nog...  :)

SuSke

Website is het probleem niet, 't is de rest dat een probleem is.

Volgens informatie die ik van David kreeg (gisteren na herhaaldelijk bellen eindelijk nog eens aan de lijn gehad) liggen zijn prioriteiten nu ergens anders (ik weet het wel dankzij facebook  ??? >:( :-\ ).
Ook voor MTD heeft hij een bestelling openstaan, die volgens de zoveelste belofte vandaag de post op gaat. Wij wachten nog even geduldig af en hij mag vandaag nog een telefoontje van mij verwachten 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Foto van de kap op aanvraag van David verwijdert.

Het spijt me zeer van deze kap, omdat die, toen David ze voor het eerst liet zien, voor mij zeer grote emontionele waarde zou hebben.
Mijn jongere broer (verleden op zijn 28e aan ziekte) wiens lievelingslok de 66/71 was en er ook een paar maal mee heeft (kort) kunnen meerijden
had zelf een model gebouwd op een Trix V100 onderstel. Niet perfekt, niet helemaal op schaal, maar zo was dat toen.
Dus die kap van David, aan mij beloofd, zou ik mooi afwerken op onderstel en zeker als enige Belgische lok in mijn verzameling houden.
Doch ik vermoed dat er niets meer van komt, al ben ik goed op de hoogte van de achtergrond van David zijn problemen..
Dus tot mijn grote ontgoocheling voel ik me in de steek gelaten.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Peter op 26 juli 2016, 13:37:05 PM
Foto van de kap op aanvraag van David verwijdert.
...
Doch ik vermoed dat er niets meer van komt, al ben ik goed op de hoogte van de achtergrond van David zijn problemen..
Dus tot mijn grote ontgoocheling voel ik me in de steek gelaten.

Dat heeft hij waarschijnlijk per mail gedaan of heeft hij jou dan toch gebeld Peter.
Ik hoop voor jou dat hij zich dan ook de moeite getroost om ook jou bestelling alsnog op te sturen.
Het lukt daar blijkbaar alleen maar als je je echt boos maakt en hem kort afblaft, wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.
(tussen haakjes: ik heb ondertussen een GLS track & trace code gekregen. Straks eens nakijken want geloven is leuk, maar weten zoveel beter.)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.