Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

Klaas Zondervan

Ik heb inderdaad nog nooit meegemaakt dat post zoekraakte, en e-mail ook niet.
Maar daar gaat het hier niet om. Het is niet een geval van een enkele mail die zoekraakt, maar van een leverancier die consequent niet reageert op vragen van klanten. En als hij wel reageert dan worden die klanten met een kluitje het riet in gestuurd.

Jurgen

Daarom dat ik ook zeg dat de post of een mail niet alle dagen zoek geraakt.


Verder moei ik me niet, ik heb zelf niets besteld en draadjes als dit geven me ook niet meteen het vertrouwen om iets te gaan bestellen.
Sorry David, maar ik denk dat je dat wel begrijpt. Hopelijk komt alles goed.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

prulleman

Ik wacht nog altijd op nieuwe daken voor mijn L-rijtuigen. En een GCI-pakwagen. De GCI's zijn ook niet je dat maar vullen wel een leemte op. Voor de prijs van een LSM-rijtuigen krijg je iets slechter (rijtechnisch) dan een ouwe Lima. Niet best maar tis een leemte. Werk voor de knutselaars. Ben toch blij met me rammeke GCI. Beter doorgegaan op zulke projecten als echte kleinseriefabrikant ipv de groteren te willen bekampen. Verder ben ik het helemaal met RGP eens.

deurenkletser

Ik kreeg net een mail dat MTE stopt met het verdelen van GooverModels. Blijkbaar zijn ze het daar beu...

CiteerGeachte klant

Goovermodels Wadlopers

Na diverse beloftes van van Goovermodels en niet nagekomen afspraken van deze fabrikant hebben wij als Modeltreinexpress besloten
het merk GooverModels niet meer te voeren.

Wij proberen al maanden contact te krijgen met deze fabrikant en enige weken geleden gaf Goovermodels aan ons zelf door dat de Wadlopers modellen voor zijn neus stonden, ze zeer mooi waren en we zouden onder de indruk zijn.
Dat nieuws hebben wij destijds met u gedeeld, maar van deze beloftes komt nu weinig terecht.

Er is geen enkele progressie aan de Wadlopers, het blijft bij mooie woorden en beloftes, en ook de beloftes met het delen van foto's komt men niet na.
Telefoontjes en e-mails van onze kant blijven onbeantwoord, of er worden beloftes toegezegd, maar helaas worden die nooit nagekomen. En de website is al maanden niet meer voorzien van een update of relevant nieuws.

Wij hebben dus besloten het merk van de website te halen, en geen zaken meer toe doen met Goovermodels.
Alle openstaande bestellingen zijn door ons geannuleerd en wij zullen ook de openstaande orders bij klanten automatisch verwijderen.

Het spijt ons dat wij u geen beter nieuws kunnen geven omtrent de wadlopers van Goovermodels, maar dit heeft verder geen zin zo.
Wij steken onze energie en vertrouwen liever in andere merken die dit jaar WEL met fraaie Nederlandse modellen komen.

Gert1

Goover Models zal nu wel gaan melden dat het model niet meer door gaat omdat er in één klap zoveel bestellingen zijn geannuleerd...
Ben dan wel benieuwd wat er dan gebeurt met al die modellen die allemaal klaar staan in het magazijn. Om maar niet te spreken van die prachtige, nieuw gedrukte dozen, in plaats van die witte. Echt, dat magazijn moet onderhand een schatkamer zijn. Wat zouden we daar toch graag eens een foto van zien.  ;)

mvg,
Gert

OlivierV

#65
Citaat van: Gert1 op 31 mei 2016, 15:03:00 PM
Goover Models zal nu wel gaan melden dat het model niet meer door gaat omdat er in één klap zoveel bestellingen zijn geannuleerd...
Ben dan wel benieuwd wat er dan gebeurt met al die modellen die allemaal klaar staan in het magazijn. Om maar niet te spreken van die prachtige, nieuw gedrukte dozen, in plaats van die witte. Echt, dat magazijn moet onderhand een schatkamer zijn. Wat zouden we daar toch graag eens een foto van zien.  ;)

mvg,
Gert
Om nog maar te zwijgen van al die modelletjes die zogezegd verzonden zijn waar we nog geen foto van zagen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

En ik wacht ook nog steeds op mijn uitgeleende documentatie over het oud station van Sint-Niklaas. Vorige week nog maar eens de telefonische belofte gekregen dat mijn materiaal zou worden opgestuurd. Resultaat tot op heden: helemaal niets, nougabollen, nada, geen kloten!
MC

Brunel

Ik denk dat de webfora de schuld gaan krijgen Gert.

dieselfreak

Vandaag mijn documentatie over het oud station van Sint-Niklaas ontvangen via de post. Het heeft wel even geduurd maar ik ben tevreden. Als het goed is zeg ik het ook.
MC

nederbelg

De werknemer zal aangeworven zijn ;).

Allé alles bij elkaar een spijtige zaak.
Voor iedereen.

Dave 

egwinds

Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

Bundesbahnfreak

Ik doe wel Duits voorbeeld maar indien er Belgische goederenwagens uitkomen bij een kleine fabrikant die in mijn tijdperk vallen en RIV goedgekeurd waren ben ik altijd geinteresseerd. Deze firma laat ik wel aan me voorbij gaan. Geef mij dan maar bepaalde grote merken. Spijtig grt

ward

Jammer. Hij heeft mooie projecten en de mogelijkheid.
Maar steeds zeggen dat ze verzonden worden en dan 3 maand later hetzelfde zeggen zorgt er inderdaad voor dat klanten zullen afhaken..
Ik hoop wel dat de MR75 er ooit komt, want door ze aan te kondigen en er een deel van te laten zien zijn andere producenten hierin niet meer geïnteresseerd. Hoewel die zowel in Nederland als België goed zou verkopen als ik zo eens rondhoor..
En zoals David aanhaalt.. Alle respect dat je een kleinserie fabrikant bent, maar mss eerst dan de lopende projecten afwerken ipv 100 nieuwe te lanceren en 1 foto te laten zien van een deel van het model.. En het excuus van slechte foto's? Mail me gerust, voor 20 euro heb je al een goede oplossing, en in een digitaal tijdperk mag dak ook echt wel geen excuus meer zijn..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

krispy

maar dat is de truk hier in belgie  , zoveel mogelijk ineens lanceren en hopen dat de concurentie het de moeite niet meer vindt om op te starten , en dan de kopers laten wachten ( Rome werd ook niet op een dag opgebouwd )  , een beetje zoals we gewoon zijn van LS models hé
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

OlivierV

Citaat van: krispy op 07 juni 2016, 08:40:09 AM
maar dat is de truk hier in belgie  , zoveel mogelijk ineens lanceren en hopen dat de concurentie het de moeite niet meer vindt om op te starten , en dan de kopers laten wachten ( Rome werd ook niet op een dag opgebouwd )  , een beetje zoals we gewoon zijn van LS models hé
Feit is wel dat LS geen centjes heeft van ons ... (van mij toch niet) en meneer Goover wel van al die vooraf betaalde 91's ...

Het is zeker niet mooi dat LS zaken aankondigt maar niet brengt, nuja in het beste geval bekijk je het positief en denk je: "ha weeral 50 euro gespaard".
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan