lokalen waar menig Belg. Modelsp.club jaloers zou van zijn !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 03 mei 2016, 21:16:26 PM


loebaske


Martin Welberg

Ik niet, daar is mijn leven te kort voor  ;) :P

Maar wel een leuk optrekje..

eric


viking

Inderdaad best  indrukwekkend bij MSG,

Ben daar al enkele malen op bezoek geweest het 3Rail forum heeft daar de laatste jaren telkens hun Gastendag georganiseerd.

Grts

Johan

centauri167

Prachtig lokaal.

Ik vind het persoonlijk wel spijtig dat het steeds meer een trend wordt om alles automatisch te laten rijden, ik vind het rijplezier juist het leuke.

OlivierV

Hoe zit het met de jeuk in de vingers Peter?  ::)

Dat filmpje van MSG Valkenswaard is hier een week of 2 geleden ook gepost geweest.

@ Paul, automatisch rijden is een gemak, zeker met opendeurdagen, bedien maar eens een hele dag een baan, ge zult goed slapen. Maar als er naast automatisch ook handmatig kan gereden worden, dan is het dubbele pret.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

En liefst de 2 door elkaar en zo dat het automatisch verkeer rekening houdt met het manuele verkeer  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: SuSke op 04 mei 2016, 17:35:16 PM
En liefst de 2 door elkaar en zo dat het automatisch verkeer rekening houdt met het manuele verkeer  ;)

Dat laatste biedt zeker veel rijplezier op zo'n grote baan.