Overlijden Pierre Van Vossel

Gestart door janjozef, 02 mei 2016, 14:31:27 PM

janjozef

Zopas ontving ik het bericht dat Pierre Van Vossel deze morgen schielijk overleden is. Pierre lag reeds enkele weken in het ziekenhuis en is daar aan de gevolgen van zijn ziekte overleden.
Pierre was geen lid van het forum, computers was niets voor hem, maar velen kenden hem als de man met een van de grootste indoor schaal 1 baan van  België, altijd goed gezind maar soms grollend als een beer.
MTD zal hem gedenken en missen

Jan Provinciael
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marctje

Een groot verlies voor de modeltrein wereld op grotere schaal en tevens een sympathieke toffe pee waarmee ge een goe  klapke mee kon doen. We gaan je missen. Deelneming aan alle familieleden, vrienden  en kennissen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

rgp

Pierre, het voorbeeld van wat een mens moet zijn, altijd goedgezind, bescheiden en open voor de anderen.

Pierre, ik hoop dat je de laatste rit naast de machinist moogt zitten

Pierre, ik hoop ook dat anderen zonder bedoeling van eigen gewin, je levenswerk in ere zullen houden.

Roland

erwin9

Ho,  dat is even schrikken !  Wist wel dat Pierre in het ziekenhuis lag voor een hart operatie, en dat hij in een kunstmatige coma werd gehouden.  Maar toch krijg ik het even koud ! 
Zoals hierboven reeds vermeld, een groot verlies voor al zijn vrienden !
Pierre was een zeer beminnelijk man. 
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Metpetergaathetbeter

hoewel ik Pierre niet persoonlijk ken , maar al veel over hem  met veel respect heb horen praten, zal dit beslist iemand zijn die heel erg gemist gaat worden, langs deze weg onze innige deelneming, Sterkte aan familie, vrienden en kennissen !
Peter

loebaske

Bonk, weer een toffe man die ons verlaat, langs deze weg onze innige deelneming, Sterkte aan familie, vrienden en kennissen !

AtMoPo

Is me dat verschieten. Ben ooit bij hem thuis geweest naar zijn gigantische spoor 1 baan gaan kijken. Zeer vriendelijke man.
Hij zal gemist worden in de modelspoorwereld.
Sterkte aan zijn familie en vrienden.
AtMoPo

philippe_007

Zonder woorden,
veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen.

Paulogic

#8
Onze innige deelneming aan alle familie en vrienden van Pierre.

Ik heb hem enkele malen mogen ontmoeten en leuke babbels mee gehad. Ook steeds goed gelachen.
Ik herinner mij dat Pierre steevast nachtwaker speelde bij de opendeurdagen van MTD.
Hij zei zelf dat hij zo luid snurkte dat er niemand zou durven binnenkomen zijn.

Moge de trein die hij nu bereidt, hem naar de mooiste en vredigste plekken brengen.

Paul en Wendy.
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Innige deelneming aan de nabestaanden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Brrr... dat is verschieten.

Een oprecht medeleven voor familie en vrienden.

Spijtig...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

T13 rules

Pierre, je zal gemist worden!
sterkte aan familie en vrienden.
namens MSKK, Modelspoorklub van de Kust.
 

DIORAMABOUWER

Ik ben dit jaar voor de eerste keer naar de opendeur dagen van Pierre geweest,jammer dat het de eerste en laatste keer zal geweest zijn.
Mijn oprechte deelneming aan de familie,Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

trainspottingjr

Pierre je zal serieus gemist worden
innige deelneming aan familie en vrienden en ook in de eerste plaats de leden van MTD zijn basis waar hij zijn passie voor spoor 1 deelde met iedereen

namens LMS ,Lierse Modelspoorwegen De Geit
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Snobby Crash

Ook voor mij kwam dit aan als een donder bij heldere hemel !

Ik kende Pierre al meer dan 35 jaar... Als kind woonde ik ook in Hamme
en heb Pierre leren kennen bij André Vercauteren, later hebben we met
een 6-tal mensen de club Het Spoor opgericht, waar Pierre ook bij was.

Zijn thuisbaan was meer dan de moeite waard, en hij stond daar steeds
met een brede lach !

Pierre we zullen je missen !

Veel sterkte aan de familie en vrienden !

Geert