Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Havoc

Ik weet niet, zo baantjes die je wat ziet groeien van idee tot iets dat op een beurs staat heeft toch ook iets. Het geeft waak inzicht in hoe zoiets gemaakt wordt. Zo'n baan volledig af is soms schikwekkend van "dat kan ik nooit, begin ik niet aan". Als je dan hier ziet hoe het stap voor stap verder gaat (en soms achteruit) dan geeft dat moed en goesting. Ook belangrijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

Citaat van: Havoc op 29 oktober 2016, 21:43:46 PM
Ik weet niet, zo baantjes die je wat ziet groeien van idee tot iets dat op een beurs staat heeft toch ook iets. Het geeft waak inzicht in hoe zoiets gemaakt wordt. Zo'n baan volledig af is soms schikwekkend van "dat kan ik nooit, begin ik niet aan". Als je dan hier ziet hoe het stap voor stap verder gaat (en soms achteruit) dan geeft dat moed en goesting. Ook belangrijk.

+1  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Dirk bedankt voor alle leuke filmpjes van de expo, zo kunnen we vanaf de bank nog eens nagenieten van die mooi banen die er stonden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Val-Rikard

Citaat van: Havoc op 29 oktober 2016, 21:43:46 PM
Ik weet niet, zo baantjes die je wat ziet groeien van idee tot iets dat op een beurs staat heeft toch ook iets. Het geeft waak inzicht in hoe zoiets gemaakt wordt. Zo'n baan volledig af is soms schikwekkend van "dat kan ik nooit, begin ik niet aan". Als je dan hier ziet hoe het stap voor stap verder gaat (en soms achteruit) dan geeft dat moed en goesting. Ook belangrijk.
Binnenkort kan je een volledige reeks van a tot  z volgen in MSN over de bouw van het baantje, met tekst en uitleg,  tips en tricks.

Michael

Citaat van: Val-Rikard op 31 oktober 2016, 18:39:35 PM
Citaat van: Havoc op 29 oktober 2016, 21:43:46 PM
Ik weet niet, zo baantjes die je wat ziet groeien van idee tot iets dat op een beurs staat heeft toch ook iets. Het geeft waak inzicht in hoe zoiets gemaakt wordt. Zo'n baan volledig af is soms schikwekkend van "dat kan ik nooit, begin ik niet aan". Als je dan hier ziet hoe het stap voor stap verder gaat (en soms achteruit) dan geeft dat moed en goesting. Ook belangrijk.
Binnenkort kan je een volledige reeks van a tot  z volgen in MSN over de bouw van het baantje, met tekst en uitleg,  tips en tricks.

Rik fijn om dit te lezen, maar geduld is zo moeilijk, wat ik ook graag zou weten is waar heb je de inspiratie voor deze baan vandaan gehaald?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Nergens....
gewoon fantasie zo is de Rik

sdz1976

#442
oei Loebaske is Rik :o

Daarnet nog es op gemak het filmpje bekeken,
is toch wel een hele aparte en amuserende rangeerchoreografie die je daar laat gebeuren.


Grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske


No way...

Rik is een top modelbouwer waar ik niet kan aan tippen...

D_Loc

Heeft er iemand misschien enkele goede foto's van het minibaantje L'Ecluse?
Dit is het baantje dat ik ben vergeten te filmen en ik zou graag in de video alle minibaantjes willen opnemen.
Ik ben dit topic doorlopen en heb één foto van Jean gevonden van dit baantje.

Citaat van: Michael op 30 oktober 2016, 09:23:53 AM
Dirk bedankt voor alle leuke filmpjes van de expo, zo kunnen we vanaf de bank nog eens nagenieten van die mooi banen die er stonden.
Citaat van: modelbaanHO op 25 oktober 2016, 07:47:48 AM
Lekker nagenieten met deze filmpjes. Zoals altijd ook erg mooi in beeld gebracht.
Bedankt Dirk.
Graag gedaan ;)
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Val-Rikard

Citaat van: Michael op 31 oktober 2016, 18:45:18 PM
Citaat van: Val-Rikard op 31 oktober 2016, 18:39:35 PM
Citaat van: Havoc op 29 oktober 2016, 21:43:46 PM
Ik weet niet, zo baantjes die je wat ziet groeien van idee tot iets dat op een beurs staat heeft toch ook iets. Het geeft waak inzicht in hoe zoiets gemaakt wordt. Zo'n baan volledig af is soms schikwekkend van "dat kan ik nooit, begin ik niet aan". Als je dan hier ziet hoe het stap voor stap verder gaat (en soms achteruit) dan geeft dat moed en goesting. Ook belangrijk.
Binnenkort kan je een volledige reeks van a tot  z volgen in MSN over de bouw van het baantje, met tekst en uitleg,  tips en tricks.

Rik fijn om dit te lezen, maar geduld is zo moeilijk, wat ik ook graag zou weten is waar heb je de inspiratie voor deze baan vandaan gehaald
In het eerste artikel leg ik uit hoe ik op het idee kwam. Ik leg ook uit hoe de geschiedenis van de groeve ineen zat. Wanneer het eerste artikel verschijnt weet ik niet juist. Luc of Guy kunnen daar misschien op antwoorden. :) :)

Guy Van Meroye


Carrière de Petit Granit

In het eerste artikel leg ik uit hoe ik op het idee kwam. Ik leg ook uit hoe de geschiedenis van de groeve ineen zat. Wanneer het eerste artikel verschijnt weet ik niet juist. Luc of Guy kunnen daar misschien op antwoorden. :) :)

Carrière de Petit Granit staat op de planning voor het januari nummer van Modelspoormagazine (eind december in de bus bij de abonnee's)
dus nog even geduld...
Guy
 

Val-Rikard

Citaat van: loebaske op 29 oktober 2016, 16:56:27 PM

Tja Rik je heb ook weer iedereen verrast en bewonder je bouwkunde, in feite zoals ik je ken toen je nog in de wieg lag... ;) ;)

Ja, we kennen elkaar intussen al een tijdje, van toen de bomen nog konden spreken en er beurzen georganiseerd werden in het Gildehuis... ;) ;) :)

loebaske


Dat is waar Rik, was toen nog geen sprake van MSM...en na het Gildenhuis richting Flanders expo....jawade waar is de tijd...van vallen en opstaan

Metpetergaathetbeter

#449
en waarschijnlijk van wanneer  jullie met jullie haren geen blijf wisten ! ;D ;)