De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Herwig

#420
de  "Venhuizer" - Video:
>NS-H0-wagens met schaalkopppelingetjes  (kettinkjes ~ Weinert ?)

> Martin :   « Reactie #417   Citaat:  Werkende schroefkoppelingen, kan ook in H0.

> 'k Zag ze eerder gebruiken door de Britten in schaal 00 ...
'k Heb wel wat (oude) H0-Liliputtertjes en HobbyTrade met verende H0-buffertjes:  deze zouden kunnen rijden met modelkoppelingetjes.
Je moet wel nogal moedig & geduldig zijn, om dit op een   langzaam-aan-baantje   te durven gebruiken...

[ maar dit is buiten-onderwerp deze rubriek Leuven-Expo ]

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

SuSke

Bedankt voor de mooie promo-filmpjes Dirk.
Alles mooi in beeld gebracht. De afwezigen hadden zeker weer ongelijk (maar dat weten ze ondertussen zelf ook al wel)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DIORAMABOUWER

Citaat van: D_Loc op 22 oktober 2016, 22:20:04 PM
Citaat van: DIORAMABOUWER op 22 oktober 2016, 22:13:44 PM
Hallo,het is inderdaad jammer Dirk dat u mijn baan HALTE STRAND niet hebt kunnen filmen,maar dat komt nog wel en......kom dan eerst naar het strand hé Dirk ;)gr Marc
Hallo Marc,
Heb je enig idee of je met deze baan naar een Nederlandse Expo komt?
Ik zou heel graag op één van nederlands grotere expo's aanwezig zijn,wie weet komt er nog wel eens een uitnodiging,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Klaas Zondervan

Je hoeft niet op een uitnodiging te wachten. Je kan ook je baan aanbieden aan een organisator. Als die er wat in ziet krijg je die uitnodiging vanzelf.

Floris

Dirk, dank voor de fijne filmpjes! (en voor het beroemd maken van de pens van ondergetekende.  ;D)

DIORAMABOUWER

Citaat van: Klaas Zondervan op 24 oktober 2016, 21:43:07 PM
Je hoeft niet op een uitnodiging te wachten. Je kan ook je baan aanbieden aan een organisator. Als die er wat in ziet krijg je die uitnodiging vanzelf.
dank u Klaas,zal ik meteen eens doen,gr
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

TBCédric

Citaat van: D_Loc op 23 oktober 2016, 13:12:01 PM


Mooi gefilmd! Helaas staat mijn gebrabbel er ook op! ;)  ::)  :-X
Blijkbaar elkaar dan rakelings gepasseerd.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

modelbaanHO

Lekker nagenieten met deze filmpjes. Zoals altijd ook erg mooi in beeld gebracht.
Bedankt Dirk.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Martin Welberg

Gadver, toch wel vette banen op deze expo...beter dan de huidige beurs in de NL

jakke

Ik vind de banen in de filmpjes prachtig .
Nog fijner vind ik het , dat aan een baan in stilte wordt gewerkt , zonder al te veel of geen ruchtbaarheid op het forum , en dan , op een tentoonstelling , de grote verrassing .
Een baan of project(tje) waar vooraf weinig van gehoord of niks van gehoord en dan in volle glorie in het openbaar .
Nogmaals , verrassend en ogen te kort .
Moest meer gebeuren .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Val-Rikard

Citaat van: jakke op 29 oktober 2016, 15:04:20 PM
Ik vind de banen in de filmpjes prachtig .
Nog fijner vind ik het , dat aan een baan in stilte wordt gewerkt , zonder al te veel of geen ruchtbaarheid op het forum , en dan , op een tentoonstelling , de grote verrassing .
Een baan of project(tje) waar vooraf weinig van gehoord of niks van gehoord en dan in volle glorie in het openbaar .
Nogmaals ,  verrassend en ogen te kort .
Moest meer gebeuren .
[/quote
Dank voor de mooie woorden  :)

loebaske


Tja Rik je heb ook weer iedereen verrast en bewonder je bouwkunde, in feite zoals ik je ken toen je nog in de wieg lag... ;) ;)