De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

loebaske



Heel mooi video verslag, wel weer jammer dat ik met je geen kennis heb kunnen maken... :( :(

Klaas Zondervan

Door omstandigheden kon ik niet naar Leuven komen. Zo te zien heb ik wel wat gemist. Prachtige werkstukken, en mooi in beeld gebracht.

peking

Hallo Yannik,

Graag bij deze zou ik U willen vragen die brossel type 553 of zoiets dat ik op de foto zag kun je die ook kopen bij olaerts of van biervliet of bij andere shop.
Die interesseert mij wel.
Dank bij voorbaat.
groeten,
marc

D_Loc

Citaat van: loebaske op 22 oktober 2016, 20:53:17 PM


Heel mooi video verslag, wel weer jammer dat ik met je geen kennis heb kunnen maken... :( :(
Dat komt nog wel een keer denk ik  ;)

De laatste van vandaag:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Peter

#409
Marc,

Die Brossels werden in bouwset geproduceerd door mijn goede vriend Stefan Appelmans. Enkele heeft hij zelf helemaal gebouwd.
Helaas is de mal die hij hiervoor gebruikte helemaal versleten.
Ook de grote Brossel heeft hij gemaakt en nog andere modellen.
Maar driemaal Helaas, helaas helaas
Hopelijk voelt iemand anders zich geroepen om........



Met vriendelijke groeten
Peter

DIORAMABOUWER

Citaat van: D_Loc op 22 oktober 2016, 10:28:25 AM
@Evan,
Graag gedaan

Citaat van: PeterVG op 22 oktober 2016, 09:56:40 AM
Bedankt Dirk voor de mooie filmpjes die je ons steeds toont. Ditmaal heb ik je op bezoek gehad. Ik ben dus benieuwd naar het resultaat ;)
Wat mij verbaasde was dat je met een banale oude camera aan het filmen was. Mijn verwachting was dat je met een groot en duur toestel zou filmen. Helemaal niet dus en daardoor had ik helemaal niet door dat jij aan mijn stand aan het filmen was.
Petje af voor al dat puike filmmateriaal.
Peter,
Je filmpje wordt op dit moment geüpload, over ca. 30 minuten zal deze beschikbaar zijn. Toen ik aan het filmen was, werd het wel redelijk druk rond je baan (wat natuurlijk een goed teken is en inmiddels ook bewezen is met de trofee :D ) maar wat het voor mij wel wat lastiger maakte om strak te filmen. Ik hoop ondanks dat, dat je toch tevreden zult zijn.

@Wim,
Ik kijk er al naar uit om je nieuwe Franse baan te mogen filmen want dat beloofd ook weer een pareltje te worden.

Helaas ga ik ook wat mensen teleurstellen want ik had geen tijd om alle banen te filmen. Zo ben ik o.a. Halte Strand vergeten, de eerste keer dat ik er langs liep zag ik door de toeschouwers de baan niet meer dus toen dacht ik, ik kom later wel terug maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Ook bij de minibaantjes ben ik er één vergeten, op het moment dat ik er aan kwam was er een fotograaf bezig dus ben ik eerst de andere baantjes gaan filmen en heb er daarna niet meer aan gedacht.
Hallo,het is inderdaad jammer Dirk dat u mijn baan HALTE STRAND niet hebt kunnen filmen,maar dat komt nog wel en......kom dan eerst naar het strand hé Dirk ;)gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

D_Loc

#411
Citaat van: DIORAMABOUWER op 22 oktober 2016, 22:13:44 PM
Hallo,het is inderdaad jammer Dirk dat u mijn baan HALTE STRAND niet hebt kunnen filmen,maar dat komt nog wel en......kom dan eerst naar het strand hé Dirk ;)gr Marc
Hallo Marc,
Heb je enig idee of je met deze baan naar een Nederlandse Expo komt?
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

sdz1976

Die laatste baan was mijn torenhoge favoriet, was er ook in Sedan al zot van.
Maar de knapste Belgische baan vond ik wel degene die je miste :) namelijk halte strand.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

doomslu

Ja, 'La grotte Champi' is een pareltje.

Mooie films Dirk.  :P

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die vergeten hun flits uit te schakelen.
Het stoort op film en ze zullen thuis ongetwijfeld ontgoocheld zijn over de kwaliteit van hun foto's.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 23 oktober 2016, 09:56:09 AM
Ja, 'La grotte Champi' is een pareltje.

Mooie films Dirk.  :P

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die vergeten hun flits uit te schakelen.
Het stoort op film en ze zullen thuis ongetwijfeld ontgoocheld zijn over de kwaliteit van hun foto's.

Zo ken ik er ook, steevast met flits fotograferen en dan met foto's zitten die dan misschien wel overal scherp zijn, maar dan wel zwaar overbelicht zijn. Dan neem ik liever mijn tijd, vraag ik wel even aan de modeltreinbestuurders of ze de trein daar of daar even willen stilzetten zodat ik enkele geslaagde foto's kan nemen. Met de banen op de expo is dat geen probleem wan eigenlijk waren ze allen voorzien van degelijke belichting.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Herwig

Dit is toch  OOK  erg mooi.        Als je stomertjes & tweeassertjes plezant vindt.
'k Zie nu op deze video      -mét bliksemschichten bij een heldere hemel-     dat de H0-wagentjes aan elkaar hangen met schaalkopppelingetjes  (kettinkjes ~ Weinert ?)

Martin Welberg

Wekende schroefkoppelingen, kan ook in H0 ;)

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Metpetergaathetbeter

#419
opnieuw prachtig filmpje kan eigenlijk anders (sorry Dirk) van modelbouw van gewoon een andere planeet of misschien wel een ander Uni(ek)versum ! :o :-\ ;D ;)