Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Thommy

Citaat van: Michiel op 15 oktober 2016, 08:16:42 AM
Tof om zo korte echos te krijgen van ginder.  8) 8) 8)

Ammuseer jullie! Ik kom morgen een goeiendag zeggen.

ik baal dat ik pas de zondag kan komen  >:(
Nuja, ik kijk echt uit naar de beurs...
Greetz

Thommy

patatje70

Citaat van: loebaske op 15 oktober 2016, 04:42:25 AM

De wagen vol gestamp, de laatste kleine prullen erbij en klaar om te vertrekken...en opstellen
en dan tot de conclusie komen dat niets werkt  :D :D :D
als het tegen zondag terug werkt is het voor mij goed :) tot dan

Steam.N

#257
Radio MLE (MSM-Leuven-Expo) : #4

En de bezoekers beginnen goed binnen te komen !!!
Waar gaan ze eerst naartoe ???



Maar wees niet ongerust: er zijn nog véél doosjes te koop !!!



Tot ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

erik de noorman

Ik kom pas zondag vandaag ben ik nog van dienst.

Erik.

Peter

Gelukkigen die allen naar de beurs kunnen gaan.
Van mijn lijstje met kleinigheden komt dus niets terecht.
Spijtig, maar niets aan te doen
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Radio MLE (MSM-Leuven-Expo) : #5


Drukjes drukjes drukjes ...

Aan de baantjes ...







En voor de snoepers ...







En toekomstige abonnees en hobyisten ...





Dus voor ieder wat wils  ;) :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

pabe

Doeme !!! Zo naar uitgekeken en nu val ik toch niet ziek zeker ... pffff

Steam.N

Doeme, Paul.  Dikke tegenslag.

En het was nét zo gezellig op de forum-meeting van 14:00 ...

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Ik haak ook af.
zie http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19801.msg356296.html#msg356296
Erg spijtig allemaal.
Alles stond klaar om morgen te vertrekken, maar dat is echt niet mogelijk, ik verrek van de pijn.

Piet  :(

bollen neus

Ben ook geweest, toppie voor de organisatie ook voor de mensen van de catering een dikke pluim. Mooie banen en echt nu net niet zo druk als echt verwacht. Meeste materiaal dat moest afgehaald worden meegenomen dus dik tevreden. Ook met Nederlandse collega gestaan en dan nog een bekende tegen het lijf gelopen die was echter incognito dus niet herkenbaar voor de gewone mensen  ;D
Den Eric.

Jurgen

Ik ben ondertussen terug van de expo.

Zotte kosten gedaan en een setje LSM 42060 meegenomen. Dit is de set met 3 I10-rijtuigen in New Look. Vreemd genoeg zitten er andere rijtuignummers in dan aangekondigd op hun website, maar ach, ik had ze nog niet.  ;D

Foto's sorteren is voor een andere keer, maar ik heb wel mijn ouders hierboven al op de foto zien staan. Ik zal waarschijnlijk ergens god weet waar uitgehangen hebben.  ::)

Het was in ieder geval de moeite om langs te komen. Voor de liefhebbers waren er verschillende promo's, maar niets dat in mijn kraam past. Dus bleef het bij de LS set, maar die was toch al duur genoeg...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Citaat van: Jurgen op 15 oktober 2016, 16:43:42 PM
Ik ben ondertussen terug van de expo.

Zotte kosten gedaan en een setje LSM 42060 meegenomen. Dit is de set met 3 I10-rijtuigen in New Look. Vreemd genoeg zitten er andere rijtuignummers in dan aangekondigd op hun website, maar ach, ik had ze nog niet.  ;D

Foto's sorteren is voor een andere keer, maar ik heb wel mijn ouders hierboven al op de foto zien staan. Ik zal waarschijnlijk ergens god weet waar uitgehangen hebben.  ::)

Het was in ieder geval de moeite om langs te komen. Voor de liefhebbers waren er verschillende promo's, maar niets dat in mijn kraam past. Dus bleef het bij de LS set, maar die was toch al duur genoeg...

De set was idd duur genoeg, maar weeral subliem afgewerkt..
Twas allesinds de moeite van zeker nog eens te gaan, alleen nog maar om de vele knappe banen te gaan bekijken.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

gardevil

Het was leuk op het uurtje achter de forumstand, weer wat mensen beter leren kennen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

krispy

Zo , ook net terug ,was een mooie expo met zeker banen die echt de moeite zijn
Baan van Evan,  die van SuSke en confrators,  waar reeds veel teaster op forum van stonden is echt de moeite om in het echt te zien , ook die van floris was de max.
De mini baantjes die waren ook van een hoog niveau , dus echt wel oké. Chapeau voor de deelnemers , dat de beste mag winnen.

Wat de verkoop betrof , had ik de indruk dat het minder als vroeger was , maarja de prijzen hé.
Al bij al toffe dag en geen moment verveelt

Proficiat voor de organisatie , dat er nog vele mogen volgen
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

ward

Citaat van: krispy op 15 oktober 2016, 19:12:42 PM
Zo , ook net terug ,was een mooie expo met zeker banen die echt de moeite zijn
Baan van Evan,  die van SuSke en confrators,  waar reeds veel teaster op forum van stonden is echt de moeite om in het echt te zien , ook die van floris was de max.
De mini baantjes die waren ook van een hoog niveau , dus echt wel oké. Chapeau voor de deelnemers , dat de beste mag winnen.

Wat de verkoop betrof , had ik de indruk dat het minder als vroeger was , maarja de prijzen hé.
Al bij al toffe dag en geen moment verveelt

Proficiat voor de organisatie , dat er nog vele mogen volgen

Mijn ervaring en bescheiden mening ten opzichte van vorige editie is dat er minder 'grote' beurspromo's waren buiten op bepaalde series / modellen, maar allesinds minder als vorige editie.. Ook naar nieuwigheden was er eigenlijk niets spectaculairs, wat vorige editie wel was.. Maar kan ook aan mijn tijdperk / interessegebied liggen.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--