De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

doomslu

Citaat van: Gert1 op 13 oktober 2016, 23:49:47 PM
Ik zie dat LS Models op de deelnemerslijst ontbreekt op de belangrijkste modelspoorbeurs in eigen land.
Wat is daar de reden voor?

mvg,
Gert
Dat moet je aan LS-Models vragen.
Ze hebben nooit geantwoord op onze vragen en voorstellen, dus de reden ken ik ook niet.
Ik vermoed dat jullie (de bezoekers) niet belangrijk voor hen zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Auto is volgeladen.
Eerst nog een half dagje werken, dan richting Leuven !  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Ha, Jean, ga stiekem NEEB nog snel in een hoekje opstellen. Goed idee! 
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Durango

Mensen veel succes en ik kom morgen langs en binnen ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Steam.N

Citaat van: Michiel op 14 oktober 2016, 08:40:06 AM
Ha, Jean, ga stiekem NEEB nog snel in een hoekje opstellen. Goed idee!

Keep dreaming  ;D ;D ;D
Dan had ik opnieuw een camionette moeten huren  :-\ ;)
Maar ... je doet me ergens aan denken ...  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter


Houdini

Citaat van: doomslu op 14 oktober 2016, 08:09:50 AM
Citaat van: Gert1 op 13 oktober 2016, 23:49:47 PM
Ik zie dat LS Models op de deelnemerslijst ontbreekt op de belangrijkste modelspoorbeurs in eigen land.
Wat is daar de reden voor?

mvg,
Gert
Dat moet je aan LS-Models vragen.
Ze hebben nooit geantwoord op onze vragen en voorstellen, dus de reden ken ik ook niet.
Ik vermoed dat jullie (de bezoekers) niet belangrijk voor hen zijn.

Da's toch wel straf eigenlijk...zouden ze op die manier de Belgische markt volledig de rug toekeren?
Ik (samen met vele anderen veronderstel ik) zou dat toch wel een zeer spijtige zaak vinden...


mnieuwlaet

Halte strand is klaar voor... powerd by Hyundai vertrekken we! Vanuit gistel- Oudenburg

Tot zodadelijk

Marc en Maarten

evan

Allen succes met de opbouw en tot straks.  We vertrekken hier ook rond de middag!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

Allen veel plezier met de opbouw en het bezoek, door gezondheidsproblemen zal ik uitblinken door afwezigheid.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Evan zijn busje zit goed vol zo te zien, zag deze prent ergens op een of ander sociaal netwerk passeren.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


Een echte prof. die weet hoe het moet en wat een voertuig je aan gemak verschaft bij transport...

railtravelmanager

aftelklok staat toch verkeerd hoor  :) als de expo morgen om 10h00 de deuren opent is dit om 15h20 nog wel geteld 18 uur en 40' ipv 20 uur en 40'

http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/

veel succes aan alle deelnemers en veel plezier aan alle bezoekers

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

ThierryDS

Succes aan de organisatoren, de deelnemers en de bezoekers! Wij zijn er morgen ook  :). Ik hoop dat ik ga kunnen slapen... Spanning ::)

Steam.N

Radio MLE (MSM-Leuven-Expo) komt tot leven ...

Zodadelijk enkele sfeerfoto's posten.
Iedereen loopt hier de benen van onder zijn lijf !!!

Het ziet er al sjiekskes uit  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }