De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

guy holbrecht

Auto is ingeladen. Ik vertrek nu om de zaal in orde te brengen. Vandaag en morgen nog heel wat werk om zaterdag en zondag een geslaagde tentoonstelling te brengen.

Gr.
Guy

oebr

good luck Guy en Luc ! (en co natuurlijk !)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

loebaske


Bijna alles staat klaar en verpakt, laden is voor morgen namiddag, zaterdag rond 7.30u zonder kleerscheuren in Leuven...

PietB


Martin Welberg

Meeste staat klaar voor het grijpen, maar dat doet het meestal  ;) Alleen de werkbank effe leeg maken..

Ben er hopelijk rond 16.00...morgen :P

SuSke

Laatste loodjes... vanavond de baan inpakken en morgen laden en naar Leuven om de boel terug op te zetten  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bollen neus

Pendeldienst ook voorzien zoals vorige keer? Van station naar hallen en terug?
Den Eric.

loebaske


Alle info staat al maanden op de site van de expo, wat/waar/wanneer en hoe... ;)

bollen neus

Citaat van: loebaske op 13 oktober 2016, 13:46:06 PM

Alle info staat al maanden op de site van de expo, wat/waar/wanneer en hoe... ;)

Mooi zo Eric.
Den Eric.

Michael

Organiserend committee en alle deelnemers heel veel succes en plezier gewenst komend weekend, er komt een massa aan volk om jullie bouwwerken te bewonderen en wie weet om er over twee of vier jaar ook eens te staan als deelnemer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ronald

Sluit ik mij bij aan, veel plezier allemaal en een fijne show gewenst! :)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

PFFFF,veel change gehad vandaag. Bij Peter, Hamsart gaan inpakken en laden. Bij het transporteren van de laatste twee modules werd ik een halvemeter kleiner. Met achteruitgaan met mijn klikken en klakken in de gracht voor zijn oprit. Gelukkig geen schade aan de modules,alleen een natte broek en schoenen en een geurtje. Dit laatste is al opgelost,dus morgen opstellen in Leuven.
groeten eddy

Gert1

Ik zie dat LS Models op de deelnemerslijst ontbreekt op de belangrijkste modelspoorbeurs in eigen land.
Wat is daar de reden voor?

mvg,
Gert

Johnnytrein

Eddy, waarom ga jij toch in de gracht zitten er was toch genoeg plaats naast de gracht.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about