De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 10 oktober 2016, 12:17:48 PM
hèèèèèlp!  :o
"Help!"

Help, I need somebody
Help, not just anybody
Help, you know I need someone, help

When I was younger (So much younger than) so much younger than today
(I never needed) I never needed anybody's help in any way
(Now) But now these days are gone (These days are gone), I'm not so self assured
(I know I've found) Now I find I've changed my mind and opened up the doors

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being 'round
Help me get my feet back on the ground
Won't you please, please help me

......... ;)

loebaske


shit....het forum is nu in het Engels....

doomslu

Citaat van: loebaske op 10 oktober 2016, 15:20:04 PM

shit....het forum is nu in het Engels....
Weer op het verkeerde knopje gedrukt zeker?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

#183
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

marctje

Ik heb verleden week dus een mega kortsluiting ondervonden. Heb nu alle sporen terug los gemaakt en op elk puntstuk van mijn peco wissels een isoleerlas gezet en alles terug vast gezet op de baan. Nu terug stroomdraad solderen, testrijden en dan senery afwerken. Volgende dagen ben ik dus totaal weg van deze wereld en dompel ik mij in de sceneryworld of URHA. En hopelijk klaar tegen vrijdag.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Steam.N

Citaat van: marctje op 10 oktober 2016, 16:15:36 PM
Ik heb verleden week dus een mega kortsluiting ondervonden. Heb nu alle sporen terug los gemaakt en op elk puntstuk van mijn peco wissels een isoleerlas gezet en alles terug vast gezet op de baan. Nu terug stroomdraad solderen, testrijden en dan senery afwerken. Volgende dagen ben ik dus totaal weg van deze wereld en dompel ik mij in de sceneryworld of URHA. En hopelijk klaar tegen vrijdag.

Succes !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

knibbelknabbel

Citaat van: C.B. op 07 oktober 2016, 21:05:57 PM
Ik kom normaal op zondag , .... eindelijk nog is.  :)

Misschien kom ik je nog eens tegen dan! :)

philippe_007

Citaat van: marctje op 10 oktober 2016, 16:15:36 PM
Ik heb verleden week dus een mega kortsluiting ondervonden. Heb nu alle sporen terug los gemaakt en op elk puntstuk van mijn peco wissels een isoleerlas gezet en alles terug vast gezet op de baan. Nu terug stroomdraad solderen, testrijden en dan senery afwerken. Volgende dagen ben ik dus totaal weg van deze wereld en dompel ik mij in de sceneryworld of URHA. En hopelijk klaar tegen vrijdag.

Ai, das dikke pech, hopelijk is alles terug in orde tegen het weekend...

marctje

Dit weekend meegedaan aan Levensloop met het buurtcomité en tussendoor kunnen werken aan de baan. Yes de kortsluiting is weg en heb ondertussen al proefgereden, alles werkt, moet alleen de sporen opkuisen. Nu dus bezig met de scenery af te werken, eerste werk proberen om de sporen van de houthandel in beton platen te leggen en daarna de houthandel fixeren. Daarna het maïsveld in orde brengen, de sporen voorzien van ballast en de graansilo op zijn plaats zetten. Verwering van rollend materiaal zal tussendoor of op de beurs zelf gebeuren, we zien wel.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

philippe_007

Tof dat de elektrische problemen zijn opgelost, scenery komt wel in orde....
doe zo verder zou ik zeggen.

mark7758

Vraagje.
Waar vind ik de plattegrond? van de hallen. Dan weet ik precies waar ik wie kan vinden. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

philippe_007

In de laatste msm staat er een een vermoedelijk ook op de site van msm

mark7758

MSM ligt thuis. En college vroeg er naar. Maar op de site alleen de vermelding dat hij gaat komen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Houdini

#193

doomslu

Yep, gisteren de laatste update geplaatst (zie link hierboven).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *