Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Maarten

Tot mijn grote vreugde kan ik er dit jaar wel weer heen, samen met een goede vriend. Heerlijk weer Belgische banen zien en de sfeer proeven met een fijn bier ter verpozing  8)
met de groeten van Maarten

Gerolf

Citaat van: Steam.N op 06 oktober 2016, 16:52:40 PM
Citaat van: loebaske op 06 oktober 2016, 16:29:55 PM

Als het voor iedereen past is dat OK voor mij...

Zat- en zondag om 14u op de stand van MSM/TTM forum  ;)

Misschen lukt het me om te komen ... ik moet namelijk ergens een stand bemannen, die twee dagen  ...    ::) ;)

Ik zal er wel voor zorgen dat je er geraakt  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Zeg, ticketjes online kopen dat kan niet zeker?  :-\
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Citaat van: OlivierV op 08 oktober 2016, 19:59:07 PM
Zeg, ticketjes online kopen dat kan niet zeker?  :-\

nee  :(

moesten er mensen mee willen. Ik ga de zondag vanuit Brugge. Ik passeer dus Gent ed en kan gerust aan een afrit afrijden en oppikken.
Greetz

Thommy

peking

Als ik de uitslagen of redacties lees van sommigen, wel mij deert het niet dat er mensen met een rugzak zijn, trouwens ik heb ook altijd een kleine rugzak mee is praktisch , natuurlijk ge hebt altijd van lompe boeren waarvan ge een duw krijgt maar die te onbeschoft zijn om sorry te zeggen, en voor de rest vind ik die expo in Leuven goed , maar er zouden wel meer testbanen mogen zijn want bij de meesten als ge een okasie loco koopt kunt ge hem niet testen , dit vind ik maar zwak.
Die binnenlandse en buitenlandse banen vindt ik altijd mooi en ik kan er altijd iets van op steken voor mijn baan die in volle opbouw is.
Tevens leg ik bij sommigen mijn problemen en tracht ik zo hulp te vinden.

doomslu

Bij Modeltrein Service (stand D 01) kan je locs testen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Olivier77

Een goede avond,

Bij Jean Verbiest kun je ook Marklin loks testen.
(Als je vriendelijk vraagt).

Mvg

Olivie r77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper


Dirkh


Michiel

Tijd is relatief naar gelang hoe men er naar kijkt. Over 7 dagen is het al weer voorbij!  :o ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Citaat van: Michiel op 10 oktober 2016, 11:06:38 AM
Tijd is relatief naar gelang hoe men er naar kijkt. Over 7 dagen is het al weer voorbij!  :o ;D

Juist Michiel, dan staat de boel weer in het lokaal te wachten op de opstelling op de eigen tentoonstelling
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Oei Luc begint te panikeren. Gaat dat allemaal nog goed komen ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.