De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

railtravelmanager

op de website vindt ik bij praktisch geen informatie of de parking voor de Brabanthal betalend parkeren is of kosteloos  ;)

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

doomslu

Citaat van: railtravelmanager op 06 oktober 2016, 10:44:54 AM
op de website vindt ik bij praktisch geen informatie of de parking voor de Brabanthal betalend parkeren is of kosteloos  ;)

Erwin
Bril ne keer kuisen!  ;D

Ik lees (en schreef):

Parkeren
Er is ruime parkeermogelijkheid bij de Brabanthal (1.300 plaatsen). Een parkeerticket is de ganse dag geldig en kost 4 euro.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

En voor wie er vroeg bij is , op het industrie terein ( buiten het terein van de brabanthal) zijn er ook parkeerplaatsen die GRATIS zijn  ;) ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Metpetergaathetbeter

Citaat van: krispy op 06 oktober 2016, 12:28:56 PM
En voor wie er vroeg bij is , op het industrie terein ( buiten het terein van de brabanthal) zijn er ook parkeerplaatsen die GRATIS zijn  ;) ;)
volgende week vrijdag in het nieuws een dag voor de MSM expo kamperen de eerste bezoekers voor de ingang ;D ;)

eddy

Of bij Krispy op de inrit, misschien krijgt U dan nog een kop koffie. ;D

Metpetergaathetbeter


loebaske


Als het voor iedereen past is dat OK voor mij...

Zat- en zondag om 14u op de stand van MSM/TTM forum  ;)

Steam.N

Citaat van: loebaske op 06 oktober 2016, 16:29:55 PM

Als het voor iedereen past is dat OK voor mij...

Zat- en zondag om 14u op de stand van MSM/TTM forum  ;)

Misschen lukt het me om te komen ... ik moet namelijk ergens een stand bemannen, die twee dagen  ...    ::) ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Voor mij is het helaas, helaas, tot mijn grote ontgoocheling, niet mogelijk om dit jaar naar de beurs te komen.
Verdomme toch
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Ikke ook Jean, zal toch effe een half uurke aan de MSM/TTm stand komen voor de meeting, in uw geval mag je gerust blijven waar je ben, we komen naar je toe  :)

SuSke

Zal zien welk slachtoffer er bij de baan zal blijven om tot aan de forumstand te geraken  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Er zal volk genoeg rondlopen dat je bij zijn nekvel kan nemen om uw baan te bemannen....  ;D ;D ;D ;D

Kautenbach

 ???gat mij net zo, Peter, ik ben aant Brexitten :o

Damn, baal stevig, want het is een bijzondere editie met de aanwezige banen :-\

Wel extra veel plezier voor 'n ieder daar  ;D

C.B.

Ik kom normaal op zondag , .... eindelijk nog is.  :)
Groetjes.
Claudio.

BC911

Vandaag kaartjes gekocht in voorverkoop. Nu nog even kijken welke dag het beste past in de familieagenda ;-).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...