Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 augustus 2016, 12:22:27 PM
misschien ligt het engagement tot hoelang de zaal gehuurd of vrijgehouden wordt voor de expo ! :-\
Dat was/is geen probleem.
Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren... denk aan Mechelen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Luc, ga je dan ook de postjes die over de 2 gaan er 2 keer zetten of die ook editeren in 2 stukken? Maak er geen zootje van, als men de discussie rond Euromodelbouw ook wil voeren, dat de leden dan zo volwassen zijn om er zelf een draadje over te starten ipv naar een moderator te lopen om hun zin te krijgen. Gerolf heeft zo op aandringen van enkelen in een draadje ook een sub-forum "tips" gestart en een hoop werk ingestoken. Wat is er sindsdien mee gebeurd? Stop met knoeien met het forum omwille van impulsieve gedachten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 28 augustus 2016, 14:49:39 PM
Luc, ga je dan ook de postjes die over de 2 gaan er 2 keer zetten of die ook editeren in 2 stukken? Maak er geen zootje van, als men de discussie rond Euromodelbouw ook wil voeren, dat de leden dan zo volwassen zijn om er zelf een draadje over te starten ipv naar een moderator te lopen om hun zin te krijgen. Gerolf heeft zo op aandringen van enkelen in een draadje ook een sub-forum "tips" gestart en een hoop werk ingestoken. Wat is er sindsdien mee gebeurd? Stop met knoeien met het forum omwille van impulsieve gedachten.
Ik begrijp jouw redenering, maar heb het toch gesplitst.
Ik zou graag hier verder doorbomen over de 8e Grote Modelspoorexpo van Modelspoormagazine.
Dit weekend weer een beetje tijd gevonden om wat extra banen en demo's te publiceren op de website.
Ik hoor het wel wat 'de bezoeker' er van vindt...  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Ronald

Citaat van: Havoc op 28 augustus 2016, 14:49:39 PM
Luc, ga je dan ook de postjes die over de 2 gaan er 2 keer zetten of die ook editeren in 2 stukken? Maak er geen zootje van, als men de discussie rond Euromodelbouw ook wil voeren, dat de leden dan zo volwassen zijn om er zelf een draadje over te starten ipv naar een moderator te lopen om hun zin te krijgen. Gerolf heeft zo op aandringen van enkelen in een draadje ook een sub-forum "tips" gestart en een hoop werk ingestoken. Wat is er sindsdien mee gebeurd? Stop met knoeien met het forum omwille van impulsieve gedachten.

Johan, ik heb aan Luc een verzoek gedaan om de discussie over Euromodelbouw weg te halen uit deze draad die over de MSM show gaat. Dat is denk ik wel zo eerlijk :) Dus geen kwade bedoelingen en het heeft niks te maken met "hun zin krijgen".

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kautenbach

Als we Luc nou eens splitsen.....ja, heus, hebben we 2 Luccen,  Luc's  of hoe dan ook, best handig,  maar of z'n vrouw er blij mee is....Ach vast wel, nog meer Luc om van te houden ;) ;D

Succes nog ff Luc en de anderen met de drukte voor Leuven ;)

Ronald

Citaat van: Havoc op 29 augustus 2016, 19:22:15 PM
Als Luc niets beters te doen heeft...

Jongen, lach toch eens en doe niet zo zuur ;)

Havoc

Kan niet anders man, ben nu net op een Napoleon aan het zuigen... :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Vandaag publiceerden we een mooie video met enkele van de vele banen die zullen aanwezig zijn op de Grote Modelspoorexpo in Leuven tijdens het weekend van 15 en 16 oktober.
https://www.youtube.com/watch?v=a7BkmFDrCNw
Deel hem met vrienden en kennissen!

Dank je, Dirk!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Tof filmpje,  enkel die muziek vind ik iets minder....

D_Loc


Modelspoor Expo 2016 by D-Loc's Media, on Flickr

Even een link met plaatje gemaakt.

Citaat van: philippe_007 op 18 september 2016, 21:42:02 PM
Tof filmpje,  enkel die muziek vind ik iets minder....
Tja, muziek blijf ik een lastig iets vinden onder video's. Sowieso moet het royalty free zijn en het (relaxte) reggae achtige deuntje leek mij redelijk neutraal.
Geen muziek is ook niet echt een optie...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske


doomslu

Mag ik vragen dat mensen die actief zijn op Facebook of andere sociale media, deze filmpjes delen?
Laat ons samen aan de kar trekken om er een succes van te maken!  :D

Onze Facebook pagina vind je hier: https://www.facebook.com/Modelspoormagazine-Train-Miniature-Magazine-646173425421493/
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *