De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

Herwig

Testbaantje in MSM-stand  ?
Moet men dan eerst een (tweedehands) locje betalen, ermee naar de MSM-stand wandelen,  testen,  en eventueel vaststellen dat het ding het   niet    doet, en dan uw euro's gaan terugvragen aan de verkoper ??
Dat zie 'k zo al gebeuren ... .

philippe_007

Op Mobexpo is de verkoper dat achter mij stond regelmatig eens met een klant langs geweest om een loc te testen op mijn baan.
Ik had daar geen enkel probleem mee om deze locs even een rondje te laten rijden. Klant en verkoper tevreden.
Op MSM expo staan er verschillende banen, ik ben er zeker van dat ook daar een loc even kan getest worden.



doomslu

Er is mogelijkheid om te testen hoor. Daar zorgen de mensen van Modeltrein support voor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Ondertussen heb ik al heel wat banen kunnen publiceren op de website (www.modelspoorexpo.be), maar ik heb er nog veel werk aan...  :-[

Ook de Facebookpagina, beheerd door Cedric, wordt nu regelmatig aangevuld.
Wie op Facebook zit zou ik willen vragen om dit door te geven.

@Suske: morgen zal ik over Vaerwegh Dok iets posten.  ;)  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Leuke site, maar waarom kan die volgorde niet blijven staan van de baantjes? Die wisselde steeds nadat ik een  link opende om meer te lezen...

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

doomslu

Citaat van: vyncky op 25 augustus 2016, 21:30:10 PM
Leuke site, maar waarom kan die volgorde niet blijven staan van de baantjes? Die wisselde steeds nadat ik een  link opende om meer te lezen...

Yannick
Wie zet ik dan bovenaan?  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Citaat van: doomslu op 25 augustus 2016, 21:37:09 PM
Citaat van: vyncky op 25 augustus 2016, 21:30:10 PM
Leuke site, maar waarom kan die volgorde niet blijven staan van de baantjes? Die wisselde steeds nadat ik een  link opende om meer te lezen...

Yannick
Wie zet ik dan bovenaan?  ???

De laatste die je toevoegt.
zo komt er iedereen eens vanboven...

Nu is het irriterend. En als je ze allemaal wil zien, dan bestaat de kans dat je er ééntje overslaagt...

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Floris

Nou, ik geloof dat er genoeg te beleven gaat zijn!

SirGresley

Teveel Belgisch?

Met welke reden is MSM indertijd begonnen?? Belgisch materiaal en banen...  :P
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

mark7758

Je komt toch alleen voor Luc.  8)
Daar kan ik hele mooie foto's van maken.
Daarna komen de mooie banen aan de beurt.  8) 8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske


Meer dan volledig met je eens Bert, sla maar de eerste nr. eens open en je weet meteen waarom MSM uit de grond is gestamp, niet voor buitenlandse
banen treinen, want die staan in de andere boekskes...

Kautenbach

Ik doe vast wat niet goed, maar  ik kan niet doorklikken/banen in zicht krijgen, ach live verrassing is ook aardig

Dirky

Citaat van: loebaske op 26 augustus 2016, 16:17:02 PM

Meer dan volledig met je eens Bert, sla maar de eerste nr. eens open en je weet meteen waarom MSM uit de grond is gestamp, niet voor buitenlandse
banen treinen, want die staan in de andere boekskes...

Ik dacht dat het een blad was/is voor de BELGISCHE MODELSPOORDER, ongeacht welk thema zijn baan heeft.
Moesten we hier op 't forum en in MSM alleen maar Belgische banen/dingen bespreken en lezen... 't zou maar poverkes zijn!

loebaske


Dat is ook juist Dirk  ;)

Om terug te gaan naar het topic...
Ga elke dag naar de site van de expo...veel komt er niet bij, maar ja, de Luc heeft zijn handen vol.

oebr

ik kijk alvast uit naar die ....franse banen, oei  :-[
;)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992