Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 158

Gestart door Michael, 22 april 2016, 08:32:56 AM

Metpetergaathetbeter

daar staat zelfs een interessant art. over stootblokken in van ene Eric Minnaert  :-\ ;D ;)

Michael

Ook in Swifterbant gearriveerd, Luc en mede schrijvers en al het andere personeel wat op de achtergrond hiervoor aan het werk is, hartelijk dank voor weer een mooi nummer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

Hier in Puurs ook in de bus gevallen... We hebben weer lektuur.... Maar deze keer heb ik geen vakantie voorzien om deze te lezen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D 

jean-luc

Het artikel van die omheining is prachtig. Ideaal voor mijn tijdperk I/II weide  :)

VBS

#19
Nummer 158 ontvangen en is zeker de moeite waard , makers weer bedankt !! Zoals al aangegeven de modelbouw artikelen zijn weer bruikbaar ,helaas bij het stootblok verhaal had een klein maatschetsje van de zijkant met wat gebruikte maten handig geweest [ denk ik ]verder kan ik de mix van grootspoor als aanvulling wel waarderen !!
1 minpuntje voor het vaktijdschrift bij de nieuwtjes en dan bij het nederlandse dwerg seintje [redacteur GJT] schrijft nog net niet over stoplichten voor treinen ...maar wel over oranje [sorry dat ik er beroepsmatig ook mee te maken heb maar dat is toch echt GEEL]
Verder weer mooie banen om weer veel modelbouw inspiratie van te krijgen !!
Bert.

Stootblok: zie http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,15416.msg343541.html#msg343541 (Edit door Gerolf)
Modeltreinen met Belgische sfeer ...