waar anderen me voor gingen....

Gestart door dani, 20 april 2016, 13:12:33 PM

Havoc

Overkomt iedereen wel eens. Heb zelf ook al die gedachte gehad, ben al eens een jaar of zo weg geweest, heb zo nog dingen staan van andere hobby's waar ik "genoeg van heb". Als je de plaats en het geld niet nodig hebt, doe het dan vooral niet weg. Zoals al gezegd, het eet geen brood en later kan het altijd terug opgenomen worden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

eventjes de hobby op een laag pitje zetten, even tijd nemen voor andere dingen die nu belangrijker zijn en wie weet komt die goesting toch weer ;)

Gerolf

Citaat van: doomslu op 20 april 2016, 20:33:53 PM
Wat me wel voor de borst stoot dat sommige leden bij dergelijke gelegenheden meteen 'het forum' in een slecht daglicht probeert te plaatsen.
Dit forum is slechts een platform. Een clubje gelijkgezinden?
En zoals in iedere club kunnen de meningen verschillen en verhitten soms de gemoederen.
En die enkele zuurpruimen, lees er gewoon over, zoals ik.  ;)
Zonder dit forum kende ik nu veel minder mede-hobbygenoten en zou ik er veel langer over gedaan hebben om dingen te leren die ik nu weet en ken.
Daar was het ons toen om te doen, en daar doen we het nu nog altijd voor.

+1 !!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DelticPower

Hoi Dani, ken en begrijp jouw gevoel. Heb dit zelf ook wel eens. Maar bedenk, "dat je beter twee nachten wakker kunt liggen over wat je gaat doen, als nachten wakker liggen over wat je gedaan hebt." Neem gerust even afstand, laat alles wat bezinken. Gekletst wordt er overal. En misschien komt er weer de tijd dat je met nieuwe energie, en met nieuwe ideeën weer aan de gang gaat. Modelspoor is op zich een heel individuele hobby, wanneer ieder over zijn eigen gevoelens daarbij spreekt komen er onherroepelijk .misverstanden. Kijk maar bij de fora en club's. Dani je komt op mij over als een echte onderzoeker, iemand die nieuwe mogelijkheden en nog ongebaande paden onderzoekt. Daarbij is een keer struikelen heel gewoon. Dat niet iedereen jou misschien kan volgen op de nieuwe paden is hun probleem. Zelf lees ik steeds met volle aandacht de dingen waar je mee bezig bent, en bewonder toch steeds jouw inventiviteit.
Laat me je niet missen op dit forum.
Groeten Jan