Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Lofwoorden over handelaars

Gestart door svvander, 01 juli 2006, 09:02:26 AM

svvander

Hallo,

Begin deze week bestelde ik bij Modeltreinparadise (via internet) een 54 van Roco, 3-rail met sound. Deze stond in promotie en het leek me zeker de moeite deze te bestellen.
Woensdag werd deze opgestuurd met courierdienst en normaal gezien zou deze dan donderdag toegekomen zijn. Door een onhandigheid van deze courierdienst (lees het meegeven van het pakketje met een andere wagen), heb ik het pakket gisterenavond zelf afgehaald bij het hoofdkantoor van deze courierdienst. Hiervoor heb ik meermaals contact gehad met de eigenaar (Patrick) van deze winkel. Overigens, deze heeft hier niks fout gedaan en stelde zelf voor om een nieuwe op te sturen!!! Als dat geen service is!8D

Langs deze weg wil ik Patrick, alias Tufken, heel hard bedanken voor de goede, snelle service. (Sterke prijs, snelle levering, vriendelijk contact, goed ingepakte verzending, duidelijke afspraken...). Ik hoop dat ik jou niet te ongerust gemaakt heb met mijn meldingen over de levering die (nog) niet gebeurd was. Bij deze is dus alles picobello in orde. Nogmaals mijn dank.

Ik kan dus ook alleen maar zeggen, dat dit een aanrader is en dat deze leverancier bijgevoegd wordt bij mijn top-3.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Nonkelronnie

Welke handelaren zitten dan nog in die top3?

edit: zoals Kedeng Kedeng zegt wil ik er idd geen top-3 topic van maken, ik ben gewoon benieuwd naar de top3 van svvander

Anarchy

Als dit een draadje moet worden waar iedereen zijn woordje kwijt kan over winkeliers wil ik het volgende vermelden:
Van mij krijgt Van Biervliet een pluim! In deze winkel ga ik altijd. Het zijn er vriendelijke mensen, goede service en goede prijzen. Doe zo voort!

Jeroen

ysbeer

Ik heb goede ervaringen met van Biervliet en ook zijn prijzen (en die vindik als ervaren nederlander toch erg belangrijk)zijn goed.
Zelfs beter dan een bekend nederlandse internet verkoper.

Toch vind ik dat we uitmoeten kijken met het zo uitbundig de lof trompet steken over een leverancier.
Ik beschuldig niemand,en heb daartoe ook geen enkele grond.
Goed lezen a.u.b ik beschuldig niets en niemand.
Maar de kans op manupuleren is groot,en geloof mij als dit ook maar even zo lijkt dan is het grootste slachtoffer de winkel waar het over gaat.

Misscien zie ik het fout maar dat hoor ik dan graag.

wim ysbeer

Tom

Ik ga ook altijd naar Van Biervliet en ik ben daar voorlopig heel tevreden van. [^]
Tom

Kedeng Kedeng

Zelf ga ik altijd naar Olaerts omdat dat kort in de buurt ligt
Ben zeker content over deze winkel.

Ook over VanBiervliet  ben ik content, ben er nog maar een keer geweest
En heb ook is een paar wagons via de post van daar laten komen, allemaal prima [^]

Ps laat er g??n top 3 van maken om een grote discussie te vermijden [:I]

svvander

Nee, laten we geen top 3 maken. Ik bedoelde maar dat ik er tevreden over ben. En voor alle duidelijkheid: buiten de loc die ik nu juist gekocht heb, heb ik geen enkele relatie met deze leverancier.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

t'Ja,Tufken is gewoon heel goed met zijn prijzen,en even voor de duidelijkheid,ik krijg hier geen extra korting voor hoor,als je ziet wat ik ooit voor exact dezelfde loc bij een andere handelaar heb betaald,dan is voor mij Tufken mijn "persoonlijke"nr.1!![:p]

Olaerts en Vanbiervliet zullen ook wel dik in orde zijn,ik heb hier al heel veel positieve reacties over gelezen,maar Tufken is het dichts bij mijn deur,dus blijf ik bij hem mijn materiaal kopen.[;)]

Kedeng Kedeng

@Sven

Heb je dan 2 loks gekregen?
of heb ik het verkeert gelezen[:I]

svvander

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

@Sven

Heb je dan 2 loks gekregen?
of heb ik het verkeert gelezen[:I]



[:)] Neenee, heb er maar 1 gekregen, gewoon diegene die ik besteld had.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

loebaske

Voor mij zijn alle handelaars GOED, en de ??n al beter een numero uno dan de andere, tenslotte kijken we toch allemaal naar onze
portemonee en de service, het enige waar ikke het soms moeilijk
mee heb is dat je sommige artikelen in MSM gewoon niet vindt, en al die kleinnood heeft men soms nodig, erg nodig.....
Locs en wagons kan je overal kopen.
Bergrijp ook wel dat niet elke handelaar zijn magazijn vol stampt
met allerlei toebehoren, want het kost ook centen, all?, nu ?uro's
En Patrick doet ferme zijn best om aan de vraag te voldoen.
En als er al eens een zending verloren of zoek geraakt dan is
dat de schuld van de courier dienst, en Van Gent & spoorloos waren
daar krakken in  [:D][:D]

Havoc

citaat:
En als er al eens een zending verloren of zoek geraakt dan is
dat de schuld van de courier dienst, en Van Gent & spoorloos waren
daar krakken in


Ik vrees dat Taxipost daar de onbetwiste nummer 1 in is. Als we ooit een lijstje maken van de slechtste diensten staan die bovenaan!

Heb eigenlijk met geen enkele handelaar problemen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Ach, ik koop waar ik het beste bij kan en dat is voor mij Het Spoor. Op beurzen koop ik meestal alleen wagens, want daar kan je bijna niet mee miskopen. Je bekijkt de wagen ter plekke, is die optisch in orde is er geen probleem.
Locs probeer ik niet te ver weg te kopen. Anders heeft garantie ook geen enkel voordeel meer.
Voor mij dus geen favoriete handelaar, gewoon diegene waar ik het dichtste bij woon. Hetgeen ik daardoor meer betaal voor mijn locs, spaar ik dan weer uit aan verzendings- en brandstofkosten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
Voor mij dus geen favoriete handelaar, gewoon diegene waar ik het dichtste bij woon. Hetgeen ik daardoor meer betaal voor mijn locs, spaar ik dan weer uit aan verzendings- en brandstofkosten.



Ben je daar echt van overtuigd.Ik niet.

wim ysbeer

Havoc

Ik ook niet, maar de discussie hierover is al genoeg gevoerd.

Wat ik wel leuk vind aan handelaars is dat je eens in de winkel kan rondneuzen en idee?n opdoen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.