Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Eindelijk, zucht

Gestart door Peter, 08 april 2016, 12:45:51 PM

Dirkh

Volgende keer de zoon en schoonzoon aan het werk zetten, doe ik ook (bij mij zijn het wel de twee zonen) nadat ik 4 jaar geleden hetzelfde heb voorgehad.
Veel beterschap Peter en rustig aan doen. Komt allemaal wel terug in orde maar het heeft zijn tijd nodig.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirkh op 03 juli 2016, 15:43:37 PM
Volgende keer de zoon en schoonzoon aan het werk zetten,
inderdaad zodoende je de volgende keer de slag van de hamer niet krijgt !  :);)

Johnnytrein

#47
Peter toch nog thans was er naast die linkerhand nog plaats genoeg om te kloppen hoor. Beterschap hopelijk klop je volgende keer naast je hand. Wat je ook kan doen laat het door iemand anders vasthouden als je dan mis klopt voelt het niet zo pijnlijk voor jou.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Voor jouw eigen veiligheid: loop altijd een einde om als je werktuig tegenkomt!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Citeerloop altijd een einde om als je werktuig tegenkomt

Probeer ik  :( :( :( maar het werk (werkjes) moeten gedaan geraken
Dat beetje dakwerk (nog enkele shingles plaatsen) heb ik wegens de regen al zo lang moeten uitstellen (en gezondheid :( :()
Het is maximum nog een uurtje werk. Zal dat dus de volgende keer moeten spreiden (4 x 15 min??) i.p.v mezelf zo op te jagen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Snobby Crash

Klopt Peter, maar dat opjagen zit waarschijnlijk in je gebakken,
en hoe je het draait of keert, je raakt daar moeilijk van af !
Sommige mensen zijn van nature rustig, anderen opgejaagd en
dat zie je vaak niet aan het uiterlijk van iemand hè !

Dus gewoon die kleine klussen laten doen door iemand anders !

Veel beterschap gewenst !

Geert

SirGresley

Heb dat soms ook aan de hand om iets (te) snel te willen doen.
Een stuk van een bezemsteel, los in de hand, doorzagen en dan plots in je duim zagen!
Snel naar dokter van wacht, want het gebeurt altijd na de uren of weekend, de verpleegster vraagt of je gebeld hebt voor een afspraak??? Laat dan effen vinger zien en snapt dat ik niet kon bellen. Ik had al moeite om met de auto tot daar te geraken!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Peter

Het is me eindelijk gelukt. Het dak is nu helemaal klaar. Nog enkel wat afwerking, zoals de dakrand in hout, dakgoten, en nog wat schilderwerk.
De zoon komt alvast de verlichting instaleren zaterdag of zondag.
Nu eens diep zuchten en wat modelspoorwerkjes doen. (de boortjes zijn vandaag ook geleverd :D :D :D)


Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

Ziet er goed uit Peter.

Straks lekker tijd voor de treintjes. ;) ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

loebaske

En totaal ander zicht dan enkele maanden geleden...

Johnnytrein

Is dat als treinruimte niet wat aan de kleine kant?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Steam.N

Citaat van: Johnnytrein op 08 juli 2016, 08:22:14 AM
Is dat als treinruimte niet wat aan de kleine kant?

Als Peter overschakelt op Z zou het net moeten kunnen  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Schoon tuinhuisje, en nu ervan genieten. :)

755philippe

Hopelijk gaat de komende weken de zon wat meer van de partij zij. Je kunt het ook gebruiken als "abri" wanneer het regent.
Mvg

755philippe

Peter

Deze voormiddag weer in het ziekenhuis voor de nodige kontrole onderzoeken en......zucht, zucht, alles is stabiel gebleven of zelfs iets verbeterd.
Dat is in elk geval weer een pak van mijn (ons) hart.
Het tuinhuis is helemaal klaar en het open, pergola, gedeelte heeft dank zij de mooie dagen zijn dienst al zeker bewezen.
Ideaal voor kleine knutselwerkjes (boompjes maken, Preiser schilderwerkjes enz.)
Met vriendelijke groeten
Peter