Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

lektuur voor de metro/trein

Gestart door Metpetergaathetbeter, 08 april 2016, 00:26:36 AM


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Zitten er enkele bij die ik wel eens wil lezen :D

Zonder zever, ik neem nu al een week de trein naar het werk. En ik denk dat je al behoorlijk grote letters en flitslichten gaat moeten op je boek zetten omdat er iemand NIET naar zijn telefoon zou zitten gapen. Ongeloofelijk gewoon. Hier en daar iemand met een echt boek. (ik met een ereader) en voor de rest allemaal met de telefoon aan het prullen.

Als ik dat vergelijk met de trein toen ik studeerde, toen werd er gepraat, kaart gespeeld etc. Nu elk in zijn eigen wereld.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

Op de trein niet alleen, was onlangs in het Gildenhuis (zeldzaam dat ik op café ben) en daar zat een jong koppel aan een tafel en als je het geloof of niet met hun smart aan het prutsen, in mijne tijd maakte ik gebruik van de tijd samen met men lief!!!!

marc goovaerts

Ze waren waarschijnlijk naar elkaar aan het sms'en...

loebaske

Dat zat er dik in....het leek er toch zo op...




OlivierV

Citaat van: loebaske op 09 april 2016, 07:30:03 AM
Op de trein niet alleen, was onlangs in het Gildenhuis (zeldzaam dat ik op café ben) en daar zat een jong koppel aan een tafel en als je het geloof of niet met hun smart aan het prutsen, in mijne tijd maakte ik gebruik van de tijd samen met men lief!!!!

Al vaak genoeg gezien, je ziet het overal.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan