Albanian Railways : Een nieuwe uitdaging

Gestart door Reeks1976, 04 april 2016, 22:54:39 PM

Reeks1976

De titel zegt het al , een nieuwe uitdaging dus .
Je komt weleens dingen tegen in de winkel , dat koop je dan met de bedoeling , dit ga ik nog eens gebruiken voor iets , ik heb dat vrij regelmatig en soms heb je dan nog een extra zetje of duwtje nodig om de plannen te aanvangen.
Vorig jaar kocht ik een Tjech , en had wat silberlingen die ik eigenlijk meer in de doos had zitten dan dat ze rijden.
Totdat ik op de lok ging zoeken van type en via via bij Albanian Railways terecht kwam en zie daar , beiden kunnen prima samen ,  natuurlijk met wat aanpassingen maar prima bruikbaar.

Natuurlijk ben ik al verder gaan zoeken wat er mogelijk is en ga ik daar over een paar dagen meer over vertellen en laten zien .



Foto is wat overbelicht maar het gaat om het type , lok is van piko .

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vyncky

Dan moet je een aflevering van "Beroepen zonder grenzen " eens bekijken. personeel van de NMBS is een week bij de spoorwegen in Albanië gaan helpen.

Hier kan je wat inspiratie opdoen!

https://www.youtube.com/watch?v=n-_MbHBjMwc
Ik weet niet of het werkt, hier op't werk niet (maar dat is geen referentie  >:()

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

DFS


Reeks1976

Hoihoi,

Het staat nu vroeg in de steigers , de bedoeling is dat ik een soort van kijkdoosachtig iets ga maken maar wel met de gebouwen deels zelfbouw en natuur speelt ook een grote rol.De tips die ik hier vind en krijg zijn altijd welkom , de tip van het programma zal aandachtig bekijken .
Als het een beetje meezit hoop ik ergens in de loop van volgende week de eerste resultaten te laten zien .

groet Alexander

Reeks1976



Ik ben voorzichtig begonnen in de vorm van een diorama die uiteindelijk deel gaat uit maken van een volledige baan , die baan zal uit 2 modules bestaan waar deze diorama in wordt verwerkt .