Dirty Stuff

Gestart door Martin Welberg, 01 april 2016, 01:59:20 AM

SuSke

knap ding geworden Martin, weerom wat inspiratie voor de wagens die bij mij liggen te wachten  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Merci, vond dit eigenlijk best wel een lastige omdat de wagens in het echie ook zo nieuw zijn..

Metpetergaathetbeter

Citaat van: milocomarty op 10 april 2017, 12:15:53 PM
Merci, vond dit eigenlijk best wel een lastige omdat de wagens in het echie ook zo nieuw zijn..
dat dacht ik ook maar binnen een aantal jaren zijn ze dat niet meer ! ;)

Martin Welberg

En de laatste voor de OntraXS! verloting van Bentink..een NS LACS...













Hopelijk komt deze binnenkort ook bij een winnaar terecht en is hij/zij er zeer gelukkig mee..

Metpetergaathetbeter

#259
nu moeten die mensen die dat daar winnen allemaal weer netjes maken man, man ...miserie... miserie  ;D ;)

Proper(of moet ik vuil werk zeggen  :) :-\)  werk net echt ! ;)

Johnnytrein

Poper is dat een aanhanger van de paus?  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Citaat van: milocomarty op 12 april 2017, 22:05:00 PMHopelijk komt deze binnenkort ook bij een winnaar terecht en is hij/zij er zeer gelukkig mee..

Het zou straf zijn als die er niet content mee is  ::)  8)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Om je vingers af te likken, TOP KLASSE

Martin Welberg

Dank u!!

Tussendoor maar verder met die ranzige BNSF bak, fluttige iPhone plaat op mijn Macbook met een van de voorbeeld platen en 2 shots van de zijkant die er aardig op begint te lijken. Nadeel aan olieverf is wel de droogtijden, voordeel zijn niet allemaal op te noemen. Hoofdzakelijk met wat van die oilbrushers en hier en daar wat andere tinten uit de tube..






oebr

moh....   impressive !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Gerolf

Alweer knap gedaan  :P

Citaat van: milocomarty op 20 april 2017, 00:55:56 AMHoofdzakelijk met wat van die oilbrushers

Zo heb ik er intussen ook enkele in huis. Bedankt voor de tip !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Prachtig overtuigend vuil gemaakt. Erg Knap. Dit lijkt me weer een grotere schaal; een schaal 0 of schaal 1 model?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Martin Welberg

Is een H0 model Michiel

DFS

Knap werk! had deze al zien passeren op FB  ;D
Kan je specifiëren welke verven/washes je gebruikt hebt?

Bedankt!

ps: Je vergeet toch de koppeling niet he  ;) zelf spuit ik die in een roestbruine tint, dan de "air hose" (Kadee metalen pennetje) teer zwart, met een klein dotje oily steel op het einde als imitatie koppeling voor de lucht slang.

Martin Welberg

Eigenlijk niet zo extreem veel. Veelal olieverf. Zal vanavond eens wat kleuren noteren..