Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dirty Stuff

Gestart door Martin Welberg, 01 april 2016, 01:59:20 AM

ERVIN

Foto's van de Reeks 77 kan ik je makkelijk geven , wat wil je er precies van zien?

loebaske



loebaske


Heb je een PM gestuurd om foto's door te kunnen mailen of doe het via wetransfer....

Metpetergaathetbeter

google eens nmbs reeks 77 :-\

Martin Welberg

Algedaan Peter, foto's uit eerste hand zijn voor mij altijd beter..ook vaak hoger in resolutie..

mark7758

Eric, mocht het niet lukken. Roep maar. :)
Foto van het dak? Zie MSM ?? Is al te lang geleden. (+/- 13 jaar geleden.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Powered By Diesel

Echt smerig heb ik de 77/78-ers nog niet voorbij zien komen. Hierbij de vuilste plaatjes die ik terugvind.

Hier een redelijk zicht op de bovenkant:

NMBS SNCB 7833-Autotrein Soignies 04052016 by W Daelmans, on Flickr

Een iets vuiler smoeltje;

NMBS / SNCB 7843 Jemelle 17052013 by W Daelmans, on Flickr

En hier een vuiler front, schuine cabinewand met aanslag en belettering die een beetje afbladert.

NMBS / SNCB 7745 Antwerpen 09012011 by W Daelmans, on Flickr

Indien gewenst, snor ik de oorspronkelijke files op en kan ik je deze bezorgen
running on heavy fuel

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog


Martin Welberg

Heerlijk deze fijne medewerking, zit nu wat te puzzelen welke foto's ik wil gaan gebruiken. Thanx allen !!

Martin Welberg

Oops vergeet haast mijn Belgische vrienden, post van zondag..

Moest er effe wat stof afblazen, wel een tijd geleden dat ik wat aan die  Gmhs 53 goederenbak heb gedaan. Wel, geloof dat ik hem wel aardig af begin te vinden na een lading filters,schaduwen en ander dingen met olieverf , grime, streaks en stof. Moet nog effe wat puntjes op de i zetten met wat vettigheid op de aspotten enzo maar ben verder wel tevreden, smerig, stoffig maar niet verrot..








Martin Welberg

Opdrachtje, weer eens wat geels. Acryls, enamels en pigmenten..knoei maar raak voor een knaak  ;)










Metpetergaathetbeter


Herwig

Kanarie moet dringend in bad.
Erg overtuigend, met die subtiel aangebrachte vieze verfsausjes & poedertjes.