Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dirty Stuff

Gestart door Martin Welberg, 01 april 2016, 01:59:20 AM

doomslu

Ik ben bijzonder verheugd dat Martin mijn uitnodiging aanvaard heeft om zijn kunsten ook in Leuven twee dagen lang te komen tonen.  :)
Ik laat het aan hem om te vertellen wat er zal te zien zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Dat is goed nieuws, kan dan eens persoonlijk met Martin kennis maken...

Martin Welberg

Ook ik ben verheugd aanwezig te kunnen zijn tijdens de Expo. Wat gaan we laten zien, zeg in deze we omdat Erik Wierenga een mede teamlid van Team Mitropa ook meekomt, verwering in alle mogelijke stadia. Met het tonen van de diverse materialen en technieken die hiervoor gebruikt zijn.Zoals gewoonlijk zullen we wel teveel aan materiaal meenemen maar over het algemeen maakt dit het wel weer makkelijker om tekst en uitleg te geven. Zoals velen al wel weten maken we gebruik van diverse verfjes en technieken en in Leuven zal zeker het gebruik van de airbrush, acryl, enamel en olieverf de revue passeren. Ook de Panpastel en pigmenten en al dies meer wat me op dat moment binnenvalt en wat jullie aan vragen stellen..

Eric, zal me een waar genoegen zijn..

Om nog een stap verder te gaan heb ik wat zitten brainstormen en in overleg met Luc ga ik de eerste die bij mij aan te tafel verschijnt de eenmalige mogelijkheid bieden een model door mij te laten weatheren. Tegen het laten zien van een inkomsbewijs, deelnemers en medewerkers MSM zijn uitgesloten, een foto van het model in het echt en uiteraard een model zal ik er mijn best op doen deze in de 2 dagen zo te verweren als deze op de foto staat. Daarbij heb ik dan de voorliefde voor Belgisch materiaal maar ook andere landen is geen probleem. Mocht het in de 2 dagen niet lukken, of diegene die het model ter beschikking steld is niet in staat deze weer af te halen op de zondagmiddag, zal ik deze voor eigen rekening aan de eigenaar retourneren..

Gerolf

Ik denk dat er mensen gaan sprinten naar jullie stand  8)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

#109
Erg fraai initiatief.
Wedden dat er bij het openen-der-deuren een paar individuen binnenstormen met een schaal  G of 1  -wagentje in de aanslag.

Martin Welberg

Het mag ook wel kleiner Herwig  ;)

Martin Welberg

Sneak peek, bezig met een artikel..


loebaske


Bonk, niet van werkelijkheid te onderscheiden, dit is toch niet schaal 1/87 ??

Kautenbach

Heel gaaf, vooral het staalwerk, de kwaliteit vh verouderen houdt op bij de kwaliteit  van het model,  zo mooi ;)

Wordt vechten in de rij voor  de expo ;D ;D

Martin Welberg

Eh, nee dit is een Lenz schaal 0 model..1:45 dacht ik..

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Martin Welberg

Dank je !! Doe mijn best erop, alles is nog niet helemaal zoals ik het voor ogen heb maar het begint te komen..

Martin Welberg

Ketelwagen..teasertje voor de Expo in Leuven




Michael

Martin dit is HET!!!!! Niet meer van echt te onderscheiden. Aangezien ik niet bij de voordeur van de expo op opening sta te wachten, zal ik maar wat naar Borne brengen. ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


euh bewondering voor uw kunsten...