geen flauw idee Ronald. Toen ik er 20j geleden voor het eerst heen ging deed ik alle zalen 2x, nu geraak ik nog amper 1x rond. Ben in teveel geïnteresseerd ondertussen waarschijnlijk, of blijf te vaak babbelen

De banen stonden samen achteraan zaal 4, ben alleen bij de Keulenaars binnen gelopen omdat die toch altijd weer iets speciaals bieden en ik die op expo's hier zelden tegen kom. Maar meer dan een glimp (veel bezoek in een afgeschermde stand) kon ik er niet opvangen, maar die was positief.
Bij de merken zag ik een aantal bekenden niet meer staan, maar dat is allicht een financiële afweging. Heel tof vond ik de arrivée van bvb SAI en Epoke in zaal 4, zeer interessante productlijnen hebben die. Ook de paternoster van Kesselbauer stond wat meer in dekijker, duur maar interessant. Zelfs voor wie geen of een kleine baan heeft een toffe en lonende investering.
En de ontdekking van dit jaar vond ik MBR - achteraan zaal 4 - met eerder vermelde boompjes.
Bij de handelaars vielen me hobby-lobby in zaal 5 en M-C-O in zaal 7 op, de eerste met botengerief waar je wel eens leuke dingen mee kan doen, de tweede met o.a. lager geprijsde ESU en Uhlenbrockproducten.
(lager, helaas niet meer laagst zoals voorheen - je kan decoders ook relatief goedkoop bij VBV kopen en dan zijn ze al correct geprogrammeerd)
Ben tevreden teruggekeerd.