Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 157

Gestart door Geert, 20 maart 2016, 10:00:33 AM

Geert

#15
Ook hier aangekomen.  :)

Maar ook een mail ontvangen dat mijn abonnement MSM verlopen is na nr. 157 :(

Gelukkig op tijd om deze te verlengen ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michael

Ook in Swifterbant gearriveerd en een lekker lang vrij weekend voor de boeg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

VBS

Gisteren is de MSM 157 ook hier aangekomen ,en wil toch even twee kritische opmerkingen maken ,
zo hoe meer ik tombroek lees hoe meer het op een rail magazine gaat lijken jammer voor de nederlander die dat tijdschrift probeert te ontwijken ,dus hoe meer MSM van zijn identiteit gaat verliezen is een mening in mijn ogen ,misschien zitten de belgische lezeres er juist wel op te wachten .
Ik heb nog altijd de hoop dat MSM het houdt bij zijn roots een belgische tijdschrift naar belgische voorbeeld
maar ook dat gaat al versloffen als ik lees bij de nieuwtjes dat een piko er maar weer een ander nummertje op heeft geplakt en weer een model van de reeks 73 / 82 heeft uitgebracht ,ja sorry redactie maar gemiste kans er is wel degelijk een wijziging aan de mal aangebracht om een JUIST belgische model reeks 74 uit te brengen en dat had ik niet verwacht in een msm om dat zo aan te kondigen dus verliezen we hier toch de roots....
En een artikel waar je wel 10 pagina's mee mag vullen [nee niet een nederlands haventje ] maar dat artikel over de bomen bouw ,doe daar wat mee probeer die maker aan het schrijven te krijgen met een stap voor stap artikel ....

Misschien zie ik het allemaal wel verkeert ,zal aan de hoeveelheid paas eieren liggen misschien ...
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...