"Actie" Goederenwagen 60-jarig bestaan van AMSAC

Gestart door OlivierV, 15 maart 2016, 13:33:49 PM

loebaske


Als ze er zijn tijdens de OD is het super nieuws...

OlivierV

#91
De wagentjes zijn vandaag afgehaald bij Van Biervliet en zijn aanwezig in de club. In de komende week worden alle bestellingen reeds zoveel mogelijk op voorhand gesorteerd zodat het afhalen tijdens de opendeurdag zeer vlotjes zal verlopen.

Ook zijn er nog een aantal beschikbaar voor de late beslissers die eerst het product willen zien alvorens te kopen.

edit:
Voor allen die ze niet op de opendeur komen afhalen: er wordt nog contact met jullie opgenomen om bv af te spreken op de modelspoorexpo, je zal de wagentjes dan door iemand van de club overhandigd krijgen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mark7758

complimenten. Ik zie ze in leuven graag tegemoet. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

stoomlokje


OlivierV

#94
We overleggen daar binnenkort over eens goed over.

Allen alvast bedankt voor het vertrouwen in ons als club en de talrijke bestellingen. En ook naar Van Biervliet uit voor het mogelijk maken van dit project.

Hier 2 wagentjes op onze clubbaan.



En ook een ook doos vol. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt


loebaske


Zoals gewoonlijk ben ik van de partij....
kan al niet meer slapen van ongeduld...

bellejt

breng ik je loc mee en jij die andere dingen  ook ? Zou makkelijk zijn.

Chrisrail

#98
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

factageklerk

Citaat van: OlivierV op 29 september 2016, 20:07:08 PM

Ook zijn er nog een aantal beschikbaar voor de late beslissers die eerst het product willen zien alvorens te kopen.
edit:
Voor allen die ze niet op de opendeur komen afhalen: er wordt nog contact met jullie opgenomen om bv af te spreken op de modelspoorexpo, je zal de wagentjes dan door iemand van de club overhandigd krijgen.

U hebt pm
 

OlivierV

Kleine mededeling:

Onze goederenwagentjes zijn een succes te noemen, slechts een 50-tal exemplaren zijn resterend (enkel van de wagennummers 501956 & 502016) zijn er nog een 25 per nummer over aan €23/stuk en als ik me niet vergis €45 voor de 2 (om makkelijk te rekenen).

Gisteren kwamen de meesten hun wagentjes halen tijdens onze jubileumopendeurdag. Echter sommigen kwamen er niet om, wij begrijpen dat, er kan altijd iets tussenkomen.

Degenen die er niet achter kwamen of kozen om af te spreken op de modelspoorexpo krijgen normaliter vandaag nog een mailtje in de bus om een dag en uur af te spreken op de expo of om er op een clubavond achter te komen.

Groetjes,
Olivier

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

adrievans

Olivier,
Dat is goed om te horen.
Een initiatief dat gewaardeerd wordt en extra inkomsten voor de club.
Ben blij dat ik daar een onderdeeltje van kon zijn.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

factageklerk

Citaat van: OlivierV op 10 oktober 2016, 10:31:49 AM
Kleine mededeling:

Degenen die er niet achter kwamen of kozen om af te spreken op de modelspoorexpo krijgen normaliter vandaag nog een mailtje in de bus om een dag en uur af te spreken op de expo of om er op een clubavond achter te komen.

Groetjes,
Olivier

Mail gekregen en onmiddelijk respons op gedaan
 

PeterVG


Plechtig moment
De AMSAC jubileumwagentjes rollen Hamsart binnen voor de eerste keer.
Volgend weekend te bewonderen in Leuven  ;D




chef garde

Leuk sleepje Peter!!!  Een fijn laagje weathering zou zeker niet misstaan!