Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"Actie" Goederenwagen 60-jarig bestaan van AMSAC

Gestart door OlivierV, 15 maart 2016, 13:33:49 PM

Herwig

citaat:      "  Dit ook aan een in 2015 bepaalde prijs. Echter zouden we wanneer we bij dit aantal blijven de nettoprijs per wagentje enorm omhoog gaan, waardoor er bijna geen winst meer zou zijn. "

Blijft verwarrend:           iemand houdt zich (plotseling ?)   niet    meer    "aan de in 2015 bepaalde prijs"    ?
En dit is dan zomaar door Amsac te nemen of te laten ?   Rare, bedenkelijke manier van zaakjes doen, me dunkt.

En een onverwachte domper op het   60-jaar jubileum  , waarschijnlijk.







stoomlokje

Hallo, beste Amsac leden,

Ik had al een set van 3 besteld en betaald. ;D
Nu lees ik hier op het forum van nog 2 andere ? ???
Wat is dat van die 2 extra wagentjes , zijn die dan met nog een ander nummer dan in de set van 3 ? ???
en wat is de prijs van die 2 bijkomende , en hoe eventueel te bestellen ? ???

Graag even een goede verduidelijking gewenst aub.

Groetjes,
saskia

stoomlokje

Ik heb ondertussen ook dat mailtje ontvangen.
Heb de extra set bijbesteld en het bedrag voor deze wordt vandaag overgemaakt op de AMSAC rekening.
Hopelijk krijgen we een bevestiging van onze bestellingen ? en betalingen?

Dan wordt het wel een mooi blok-treintje met die 5 wagonnetjes.

Groetjes,
Saskia

OlivierV

Citaat van: Herwig op 27 april 2016, 23:32:58 PM
citaat:      "  Dit ook aan een in 2015 bepaalde prijs. Echter zouden we wanneer we bij dit aantal blijven de nettoprijs per wagentje enorm omhoog gaan, waardoor er bijna geen winst meer zou zijn. "

Blijft verwarrend:           iemand houdt zich (plotseling ?)   niet    meer    "aan de in 2015 bepaalde prijs"    ?
En dit is dan zomaar door Amsac te nemen of te laten ?   Rare, bedenkelijke manier van zaakjes doen, me dunkt.

En een onverwachte domper op het   60-jaar jubileum  , waarschijnlijk.

Op een bepaalde manier is het zeker een domper, want het is als club een groot risico om zulk aantal wagentjes aan te schaffen, omdat er heel wat kapitaal in kruipt.

Nu, degenen die reeds een set besteld hebben kregen reeds een mail van de penningmeester met daarin de mogelijkheid je bestelling te wijzigen. Dit is echter geen verplichting, blijf je bij een set van 3 of bij 1 wagentje, dat is volledig jullie keuze.
Straks ga ik in ieder geval de nieuwe bestelbon online plaatsen.

Citaat van: stoomlokje op 28 april 2016, 02:14:08 AM

Hopelijk krijgen we een bevestiging van onze bestellingen ? en betalingen?

Dan wordt het wel een mooi blok-treintje met die 5 wagonnetjes.

Groetjes,
Saskia

Bevestiging van de wijziging en betaling krijgen jullie sowieso van de penningmeester, dit gebeurt meestal 's avonds aangezien die man overdag moet gaan werken. Ik kan makkelijker overdag antwoorden aangezien ik soms geen les heb en donderdag sowieso niet.

Moesten er nog vragen zijn, stel ze gerust.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stoomlokje

Hallo , Olivier

Ik heb ondertussen de bevestiging van de bestelling gekregen van jullie penningmeester.

groetjes,
Saskia

bellejt

alle bevestigingen hier ook reeds een tijdje ontvangen

OlivierV

Bevestigingen worden altijd verstuurd nadat de betaling binnen is. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

adrievans

Is er na de nieuwe voorwaarden al iets bekend over het doorgaan van de actie?
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Herwig

..."...Is er na de nieuwe voorwaarden al iets bekend over het doorgaan van de actie? ..."...

Hoezo?   ABC-tjes zijn wel reeds bij voorbaat betaald door de  "klanten" .

loebaske

Heb bevestiging gekregen dat betaling is uitgevoerd en ontvangen, dus kijk ik uit naar de wagons  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: adrievans op 17 juli 2016, 18:31:39 PM
Is er na de nieuwe voorwaarden al iets bekend over het doorgaan van de actie?
zijn besteld wat wat ons betreft gaat alles door ! ;)

OlivierV

Citaat van: Herwig op 17 juli 2016, 19:23:14 PM
..."...Is er na de nieuwe voorwaarden al iets bekend over het doorgaan van de actie? ..."...

Hoezo?   ABC-tjes zijn wel reeds bij voorbaat betaald door de  "klanten" .
Zoals Peter reeds schreef.

De wagens zijn besteld en zouden normaal eind augustus/begin september bij ons aankomen.

Vanaf het moment dat ze er zijn plaats ik hier en op onze website wel een foto. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

#72
Gisterenavond verkregen we van Van Biervliet een foto van een wagentje uit productie. We zullen het maar delen kwestie dat jullie weten wat jullie kopen.

De wagentjes zijn ook ingescheept en zouden volgens de verkregen info van Van Biervliet op 21 september aankomen in de haven van Antwerpen. Dus +- maximaal een week later zouden ze bij ons op de club aankomen. Perfect op tijd voor de opendeurdag op 9 oktober 2016 (allen welkom allen welkom!)

AMSAC wagen 60-jarig bestaan ABC diesel

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterVG

De beschrifting is top, juist en mooi uitgevoerd.
Proficiat met jullie verjaardagswagentjes.

loebaske


mooie uitvoering, zit al ongeduldig te wachten tot ze er zijn...