Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Opendeur OVMV vzw 19 en 20 maart in Aalst

Gestart door wouterdt, 02 maart 2016, 18:16:08 PM

wouterdt

OVMV vzw
Zaterdag en Zondag 19 en 20 maart
10 - 18u
Opendeurdag - Tentoonstelling
Adres: Tragel 6 Bus D Aalst


Naar jaarlijkse gewoonte organiseert ovmv vzw een opendeurdag in het voorlaatste weekend van maart van 10u tot 18u.
Dit alles op de Tragel 6 bus D in Aalst, dat is boven Rollerland (plan)
Meer info zie je ook op de site van de club:
http://ovmv.be/index.php/opendeur-19-en-20-maart
Wat is er te zien:
- Je kan er het station van Aalst in 2000 bewonderen met Kerrebroek in aanbouw, alsook andere banen in verschillende schalen.
- Marklin retrobaan in opbouw
- Jeugdproject
- Ruilbeurs
- De Belgische customerservice Märklin
Hopelijk tot dan!

OlivierV

De week na ons.

We zullen zien om ne keer langs te komen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

als ik het niet vergeet kom ik ook eens langs

loebaske


SuSke

Zal niet gaan voor mij dit jaar. Zit op een andere goei wei, lekker relaxen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 02 maart 2016, 21:22:42 PM
Zal niet gaan voor mij dit jaar. Zit op een andere goei wei, lekker relaxen  8)
die Milka koe gaan lastig vallen ? ;D ;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 02 maart 2016, 21:54:19 PM
ik lust geen paarse chocolade  :(
Bedankt, doet er mij aan denken dat ik nog ergens een paaseitje heb in een paars papiertje. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

centauri167

Ik had graag gekomen maar ik vrees dat ik dat weekend geen tijd ga hebben ...

Wel één bedenking, 3 opendeurdagen in maand vind ik wel wat overdreven, zouden jullie dat in de toekomst tussen de verschillende clubs niet beter afstemmen ?

SuSke

Citaat van: centauri167 op 02 maart 2016, 22:08:57 PM
Ik had graag gekomen maar ik vrees dat ik dat weekend geen tijd ga hebben ...

Wel één bedenking, 3 opendeurdagen in maand vind ik wel wat overdreven, zouden jullie dat in de toekomst tussen de verschillende clubs niet beter afstemmen ?

Dan is het elke maand een probleem Paul. Er zijn te weinig maanden voor het aantal clubs die een open deur of tentoonstelling doen.
We komen nu nog maar amper toe met de "beschikbare" weekends. Per slot van rekening vallen er 4 maanden in de zomer tussen uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: SuSke op 02 maart 2016, 22:12:02 PM
Citaat van: centauri167 op 02 maart 2016, 22:08:57 PM
Ik had graag gekomen maar ik vrees dat ik dat weekend geen tijd ga hebben ...

Wel één bedenking, 3 opendeurdagen in maand vind ik wel wat overdreven, zouden jullie dat in de toekomst tussen de verschillende clubs niet beter afstemmen ?

Dan is het elke maand een probleem Paul. Er zijn te weinig maanden voor het aantal clubs die een open deur of tentoonstelling doen.
We komen nu nog maar amper toe met de "beschikbare" weekends. Per slot van rekening vallen er 4 maanden in de zomer tussen uit.

Ik weet niet hoor, denk niet dat er 3 waren in februari of 3 in april, tenzij ik me vergis natuurlijk. 3 weken aan één stuk vind ik wat spijtig want de kans is veel groter dat je eentje moet overslaan.

SuSke

Sla de kalender in MSM er eens op na, en daar staan ze nog niet eens allemaal in. En dan zwijgen we nog van de activiteiten die door de Waalse en Nederlandse vrienden georganiseerd worden.
DE kalender hier op het forum is helaas veel te weinig gebruikt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

guy holbrecht

Frans,

iedere club of organisatie die zich de moeite getroost een mailtje te zenden naar het e-mail agenda adres van het tijdschrift, agenda(at)modelspoormagazine(dot)com, wordt in de agenda vermeld. Wat je in het gedrukte exemplaar van MSM/TMM ziet, zijn de eerstkomende activiteiten. Als je echter de agenda op de website opent, dan zie je alles wat er is doorgegeven door de clubs.Activiteiten uit België en Nederland staan in de Nederlandstalige versie. De activiteiten uit België en Noord Frankrijk staan in de Franstalige versie. De activiteiten in België overlappen wel in beide agenda's.

Groeten,
Guy

SuSke

Ik ben me daar van bewust Guy en weet die agenda's wel te vinden, maar Paul heeft blijkbaar problemen met het overaanbod en dan wordt hier op het forum nog niet alles aangegeven.
Door alles mooi te spreiden over een gans jaar, maakt eigenlijk geen verschil. Gewoon een keuze maken en niet elk jaar elke beurs of tentoonstelling of open deur "moeten" doen.
Hoewel iedere club altijd hoopt op een flinke toeloop want daarvan leven ze uiteindelijk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

guy holbrecht

Kiezen is altijd verliezen. Je kiest voor het ene, maar dan laat je andere mogelijkheden onbenut. Zo gaat dat nu eenmaal. En dat het overaanbod gedurende bepaalde maanden er echt is, daar bestaat geen twijfel over. Beurzen en tentoonstellingen tijdens de 'warme' maanden lokken immers minder publiek. Je merkt dat trouwens in de kalender. Daar zijn de vakantiemaanden juli en augustus mager bezaaid wat betreft activiteiten. Daartegenover bulken maart en april en dan vanaf september tot midden december van ruilbeurzen en tentoonstellingen.
Groeten,
Guy