Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Trump and Dumber

Gestart door OlivierV, 28 februari 2016, 09:19:12 AM

Metpetergaathetbeter

Trump als die in het Witte Huis terecht komt riskeren de USA dat hij dat domein onteigend en volbouwd met villa's ; die komt toch uit de imobielien ;D ;)

Martin Welberg

Citaat van: Peter op 03 maart 2016, 18:11:50 PM
Terwijl op veel andere forums discussies over politiek verboden zijn, blijft het hier maar voortduren. ook al was het begonnen  onder het mom van "Leuk"
Vind dat het hoog tijd, dat dit onderwerp door de moderators wordt afgesloten, en verder te gaan met Modelspoor.
Er bestaan op het net genoeg andere forums waar geinteresseerden hun hart kunnen ophalen met politieke discussies/gekibbel

Sorry maar je hoeft het niet te lezen Peter..

Peter

CiteerSorry maar je hoeft het niet te lezen Peter..

Net zo min als dat ik op dit forum moet blijven  ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: janieburton op 03 maart 2016, 14:22:21 PMTrump heeft een grote mond en kan mooi inpraten op z'n publiek. Maar wie zijn zijn aanhangers? Wat heeft hij reeds bewezen in de politiek? Een succesvol zakenman maakt daarom niet direct een succesvol politieker.

Volgens wat ik gelezen heb is hij niet eens zo succesvol. Hij heeft nu minder dan wat hij geƫrft heeft van zijn ouders.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Martin Welberg

Citaat van: Peter op 03 maart 2016, 19:54:48 PM
CiteerSorry maar je hoeft het niet te lezen Peter..

Net zo min als dat ik op dit forum moet blijven  ;)

Dat is je eigen keus, voor sommigen is het meer een clublokaal waar over van alles en nog wat geneuzeld kan worden, anderen zijn wat rechter van lijn en kunnen het niet waarderen dat er andere zaken als treinen ter sprake komen. Ik heb met beide geen probleem en lees en kijk naar wat me boeit..net als in het stadion, fanatiek tijdens de voetbal en meuzelen over van alles en nog wat na de tijd met een biertje..