Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MTD tentoonstelling - MODELSPOOR 2016

Gestart door SuSke, 27 februari 2016, 11:36:42 AM

philippe_007

Deze morgen even snel langs gegaan, de meeste banen heb ik reeds gezien, maar toch altijd tof om ze nog eens te zien.
En ondertussen een babbeltje gedaan met de oude bekenden...

janjozef

Citaat van: loebaske op 22 oktober 2016, 20:50:35 PM

Een aanrader om morgen af te zaken naar de OD van MTD...

Wel een waarschuwing, de buitenwipper is in vorm  ;) ;)



Ben niet de buitenwipper maar wel de binnengooier, diene loebas weet er niet veel van

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

't Is inderdaad weer voorbij en 't was leuk.
Bedankt voor allen die langs gekomen zijn.
We hopen dar jullie er even veel van genoten hebben als wij.
Leuke babbels met een boel gekenden en we hebben de buurt even laten zien wat we in onze mars hebben en wat onze hobby eigenlijk is.
Veel kindergezichten gelukkig gezien, zelfs een trein "op verzoek" laten rijden. Nu maar hopen dat er enkele zich door het virus gebeten vinden  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Citaat van: SuSke op 23 oktober 2016, 23:29:15 PMVeel kindergezichten gelukkig gezien, zelfs een trein "op verzoek" laten rijden. Nu maar hopen dat er enkele zich door het virus gebeten vinden  ;)

Ja, er waren er wel wat en het begon echt aan 0 jaar. Maar even serieus, iets dat me op de modelexpo ook opgevallen is is de leeftijdverdeling van de bezoekers. Er zijn de kinderen van grofweg 4-10 die met pa of opa meekomen. En dan zijn er de pa's en opa's (misschien zelfs overgrootvaders). Maar de schijf 12-20 die is er bijna niet te zien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: Havoc op 24 oktober 2016, 22:15:13 PM
Citaat van: SuSke op 23 oktober 2016, 23:29:15 PMVeel kindergezichten gelukkig gezien, zelfs een trein "op verzoek" laten rijden. Nu maar hopen dat er enkele zich door het virus gebeten vinden  ;)

Ja, er waren er wel wat en het begon echt aan 0 jaar. Maar even serieus, iets dat me op de modelexpo ook opgevallen is is de leeftijdverdeling van de bezoekers. Er zijn de kinderen van grofweg 4-10 die met pa of opa meekomen. En dan zijn er de pa's en opa's (misschien zelfs overgrootvaders). Maar de schijf 12-20 die is er bijna niet te zien.

Dat is dan ook de moeilijkste leeftijd om ze ergens mee naar toe te nemen, of voor hen om de interesse in de modelspoorwereld te uiten tegenover hun "maten en vrienden". Bovendien hebben jongeren op die leeftijd meestal een heel andere interesse.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Ook ik ben zoals elk jaar trouwens eenkijkje gaan nemen, en het is daar steeds een gezellige drukte !
Mooie banen gezien, en leuke babbels met heel wat mensen !

Toch stond ik weeral versteld wat Gerolf gemaakt had... echt een krak in modelbouw en electronica en aandrijvingen !

Ook mijn hoedje af voor de module die gemaakt is door een lid met maar één hand !
Dikke proficiat !

Geert