Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MTD tentoonstelling - MODELSPOOR 2016

Gestart door SuSke, 27 februari 2016, 11:36:42 AM

Ferdi

Olivier,

was jij degene die niet zo goed was in examens?

Blijkbaar kan je inderdaad niet goed onthouden, of ben je niet zo goed in spieken. (Grapje)

Een beetje omhoog scrollen, dan zie je dat Suske op 03 september de geheimen al heeft prijsgegeven. il je je laten verrassen, dan niet gaan spieken.

Tot zondag.

OlivierV

Citaat van: Ferdi op 19 oktober 2016, 18:59:13 PM
Olivier,

was jij degene die niet zo goed was in examens?

Blijkbaar kan je inderdaad niet goed onthouden, of ben je niet zo goed in spieken. (Grapje)

Een beetje omhoog scrollen, dan zie je dat Suske op 03 september de geheimen al heeft prijsgegeven. il je je laten verrassen, dan niet gaan spieken.

Tot zondag.
Heb toch gespiekt, dacht al dat ik het eens ergens had zien staan, iedereen kan eens missen zeker? :)

Niet goed in examens zou ik nu ook weer niet zeggen. Ben wel een uitblinker in herexamens en daarop slagen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Helemaal geen verrassing. Maar speciaal voor de herkansingskrak dan  ;) ;)


Ze staan allemaal op onze webstek vermeld (http://mtdtreinenclub.be/over/tentoonstelling/deelnemers.html)

Cabusart met stelplaats
Vaervanier (in primeur)
Le Gare de Robbes
Viaduc de Branchon (deze editie van de minibaantjes wedstrijd)
Saint-Amis-sur-Mêr
Enndorf
Legobaan

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Met die link krijg ik een "sorry - niet beschikbaar"
... maar ik twijfel er absoluut niet aan dat jullie goed bezig zijn  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SteamMike

Voor mij werkt die link prima met Firefox.
 

marc goovaerts

Hier - ook met Firefox - noppes. Maar misschien heb jij een smoelenboek-account ?

OlivierV

Ook niet beschikbaar, en jawel ik heb een account op feestboek.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Ik krijg de zelfde info als Gerolf met windhoos 10 en ik heb ne fakebook account dus daaraan ligt het niet
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Dirkh

Geen fb account hier dus geen fotokes te zien, maar ik ga het zondag live bewonderen dat is nog altijd leuker. :)
Morgen eerst nog enkele meters laminaat leggen. :(

BC911

Deze middag een kijkje gaan nemen. Niet te druk, dus rustig alle baantjes kunnen bekijken. Was zeker de moeite en alle schalen door elkaar, wat ik altijd leuk vind.



Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske


Een aanrader om morgen af te zaken naar de OD van MTD...

Wel een waarschuwing, de buitenwipper is in vorm  ;) ;)




mark7758

Mis hem nu al. 8)
Sorry dat ik niet kom. (Nachtdienst) :'(
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Wens jullie allen daar nog een hele fijne en gezellige dag, helaas geveld door keelpijn en een flink snotter gehalte.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Koen

Ik ben gisteren geweest. Het was weer fantastisch zoals altijd  :).
Weer leuke gesprekken gehad en de banen eens rustig kunnen bewonderen. En ja, ook de minibaantjes wedstrijd kunnen beoordelen.
Fantastisch wat zij daar allemaal realiseren. Ze mogen er echt fier op zijn! Ik zou zeggen, allen daar heen. Het loont echt de' moeite.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren