MSM 156

Gestart door Michael, 20 februari 2016, 09:50:52 AM

Jurgen

Eindelijk eens een voordeel van een week met griep thuis te zitten. Ook hier in de bus (en al uitgelezen...).
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 25 februari 2016, 12:50:30 PM


Weet weer wat gelezen in het klein verlet  :D :D :D

Shit, ook hier in de bus, ik ga hem elders lezen, als anderen graag het blad inkijken dat ze niet hoeven geconfronteerd te worden
met wat ik laatst at !  ;D ;D ;)

Gerolf

Ik heb hem ook al grotendeels doorgenomen. Knappe Neurenberg-reportage  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

[zaagmodus] In tegenstelling tot de normaal stipte levering zat die vanmorgen nog niet in de bus [/zaagmodus]

[optimistische mood] Maar ik kijk deze avond nog wel eens [/...    (nee, laat die maar aanstaan  ;) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Ook hier gister op de mat gevallen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Johnnytrein

Hier deze morgen aangetroffen een fantastisch boekje over treintjes je weet wel die kleintjes. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Geert

#21
Wel een minpuntje, voor de 1€ korting op MobExpo moet ik een stuk uit de voorpagina knippen. Kon dit echt niet op een andere plaats.   ;)


Edit: een oplossing is deze pagina uitprinten vanuit het inkijk exemplaar  :D


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

erwin9

Hoi Geert,

Je hoeft je tijdschrift niet aan stukken te knippen hoor !  Een fotokopie is zeker voldoende, daar krijg je ook de 1 € korting voor !
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

loebaske

Dat is dan meteen ook opgelost, , zou ook proberen met een kopie, anders liever een 1€ meer betalen dan het tijdschrift te moeten verminken...


Michael

Je kan ook die ene pagina scannen en printen!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PeterVG

Ook hier heb ik genoten van de Neurenberg reportage.
Opvallend hoeveel rollend materiaal er van de USTC er tijdens het volgende jaar in model gaat verschijnen.
Onder de rubriek Roco had zeker vermeld mogen worden dat Roco de moeite neemt om een model uit te brengen van de 1D stoomloc van de USTC. Hiervan heeft de NMBS 257 exemplaren gehuurd tussen 27 sep 1945 en april 1946.
Dit lijkt me een belangrijke aanvulling voor de Belgische stoomlocliefhebbers.

argilla

Citaat van: PeterVG op 27 februari 2016, 09:35:39 AM
Ook hier heb ik genoten van de Neurenberg reportage.
Opvallend hoeveel rollend materiaal er van de USTC er tijdens het volgende jaar in model gaat verschijnen.
Onder de rubriek Roco had zeker vermeld mogen worden dat Roco de moeite neemt om een model uit te brengen van de 1D stoomloc van de USTC. Hiervan heeft de NMBS 257 exemplaren gehuurd tussen 27 sep 1945 en april 1946.
Dit lijkt me een belangrijke aanvulling voor de Belgische stoomlocliefhebbers.


mailto:https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwit3ZWUu6vLAhUrM5oKHZD2DPkQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.nicospilt.com%2Fverenigdestaten.htm&psig=AFQjCNHyULKPNnqoJ7SZ1zb1KsEKin_apg&ust=1457333135540440


deze dus Peter ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15