Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Goovermodels schaal N aankondigingen 2016

Gestart door Michiel, 04 februari 2016, 14:58:23 PM

Michiel

Goover Models kondigt een aantal nieuwe producties aan voor schaal N:

NMBS reeks 41


NMBS seinen moderne versie


NMBS goederenwagen Fas Cargo (GM 72001, GM 72002)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

reeves


Metpetergaathetbeter

#3
Citaat van: reeves op 04 februari 2016, 17:42:50 PM
Uri geller seinen  ;D
we zijn hier over seinen bezig en over geen eetservies !  ;D ;)  Eigenlijk zou het bestek moeten zijn

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

reeves

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 februari 2016, 17:50:50 PM
Citaat van: reeves op 04 februari 2016, 17:42:50 PM
Uri geller seinen  ;D
we zijn hier over seinen bezig en over geen eetservies !  ;D ;)  Eigenlijk zou het bestek moeten zijn

Vooral lepels Peter  :)

Gerolf

Kan toch zijn voordeel hebben, zo'n buigzame seinen.
Je zal ze minder snel beschadigen - als ze netjes recht veren  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Inderdaad, dacht ik ook aan, handig! En ik vraag me ook af of deze seinen in verschillende varianten zullen geleverd worden: met/zonder de cijferbak, keper, ... rechtse seinen, ronde randen (oude uitvoering), vereenvoudigde seinen (vb zonder rangeerlicht, ...), en misschien grondseinen?... We wachten best de aankondiging van David af.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loco

Ik vraag mij af hoeveel van de forum lezers met interesse in schaal N ook van plan zouden zijn om überhaupt een model van de reeks 41 of van de Fas te kopen.
De Fas is intussen reeds uitgebracht en veel heb ik hierover niet gehoord, tenzij dat ze verkrijgbaar zijn. Wat zijn de ervaringen hiermee?

59erke

Voor mij zijn ze jammer genoeg te modern...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

gm567c

Die reeks 41 ziet er wel leuk uit, ben benieuwd naar het uiteindelijke model :D

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

niko

Citaat van: gm567c op 05 februari 2016, 23:47:19 PM
Die reeks 41 ziet er wel leuk uit, ben benieuwd naar het uiteindelijke model :D

Hier net van het zelfde  8)
mvg Niko

Metpetergaathetbeter

museumversie van de 46 ? (voor meerdere tijdperken te gebruiken?)