MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

HYA

Citaat van: Gerolf op 09 april 2016, 20:55:09 PM
Citaat van: HYA op 09 april 2016, 17:04:20 PMZag uiteindelijk toch veel volk achter de MSM stand.

Piekmomentje van 4 mensen - maar meestal 1 of 2 ;-)
ah, net het moment dat'k er voorbij kwam ... Gerolf, Steam.N, ...

Super dat alle reacties heel positief zijn. Een hart onder de riem voor de organiserende club.

doomslu

Ben deze namiddag ook geweest. Vijf uurtjes waren véééél te kort. Helaas kon het niet meer zijn dit weekend.
Mijn excuses aan allen die ik te weinig 'babbeltijd' heb gegund.

Proficiat aan de organisatoren. Mooie organisatie.

En een dikke dank u wel aan de forumleden op de stand!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

heel leuke expo een duim voor de organisatie op naar een volgende. Na zondag natuurlijk.

loebaske

Zaterdag de tijd genomen om alles te bekijken en weer veel spulletjes gekocht   ???

Vandaag ben ik er weer, voor de forumstand van MSM, kom zeker eens langs..

een dikke duim voor de organisatie op naar een volgende, proficiat....


Mattias

Gezien de grotere afstand wat getwijfeld om langs te komen.
Uiteindelijk toch de deur achter mij dichtgetrokken en een kijkje wezen nemen.
Ik wist niet wat te verwachten. Maar chapeau voor de organisatie.

Leuke expo!
Niet de grote drukte zoals bij andere beurzen, maar toch mooi gevuld.
Leuke baantjes kunnen zien!
Enkele mensen tegengehouden om een babbeltje mee te slaan..
En na jaren zoeken uiteindelijk eindelijk gevonden wat ik nog zocht!
En dan nog voor een prikje..  8)
Hier een tevreden man!  :)

Kans zit er dik in (en als ik niet moet werken) dat ik er bij de volgende editie weer bij zal zijn als bezoeker..
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

modelbaanHO

Samen met enkele mede-clubleden een reusachtig toffe dag gehad. Knappe beurs/expo: een pluim voor de organisatie.
Heel veel toffe babbels gehad.

Tussendoor ook nog wat foto's genomen van de tentoongestelde banen en strijkplanken.
Benieuwd wie daar met de eerste prijs gaat lopen.

De foto's die ik heb genomen kan je bekijken via de volgende link: http://fotos.modelbaanho.be/#!album-33


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Need to tell more ?? Ik kan alleen maar bevestigen wat de voorgangers hier al gezegd hebben.

Was wel niet in een "fotografeer-mood", dus helaas van lij geen foto's van de "onverwachte" details.
Wel veel leuke babbels gehad en wederzijdse promoties gevoerd  ;)

Het blijft een mooi initiatief en een hele job om het te organiseren.
Dikke proficiat aan de organisatoren.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Mattias

Enige jammere.. En daar kan de organisatie niets aan doen, is dat de er een rode gloed op de banen komt vanwege de rode filter aan de ramen van het gebouw. Maar zoals gezegd kan daar niets aan gedaan worden en dus een te negeren punt van kritiek..  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

PeterC

In de late voormiddag toegekomen en in de late namiddag terug vertrokken.  Aangename beurs (iets minder aangenaam voor mijn 'beurs').  Hier en daar gekend en minder gekend volk en heel wat aangename babbels.
Een leuke dag!

Groetjes, Peter


vanmiegroet

Ik was er beide dagen als deel van de organisatie, voor zij die me hebben gezien die niet zeker waren of ik het wel was: ik was de jongeman met de krukken  :P
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

OlivierV

Gisteren een hele dag geholpen aan de baan van Mobov, dus niet veel kunnen kijken. Dan maar vandaag achterop de moto gesprongen bij onze man van weinig woorden en wederom tot in St. Niklaas geraakt. Hele tijd rustig kunnen rondkijken, banen rustig bekijken en wat inspiratie opgedaan ('k kan weer 20 andere banen gaan bouwen bij wijze van spreken).

Foto's volgen wel in een album op flickr nadat ik er de beste heb uitgefilterd.

Tevens veel bekenden gezien, paar nieuwe gezichten gezien en links en rechts wat gebabbeld.
In ieder geval een geslaagde expo wat mij betreft met een mooi evenwicht tussen verkoop en banen.

Voor een volgende editie raad ik aan om de banen op een bepaalde manier iets beter op te stellen, nu stonden sommigen nogal in vreemde hoeken (kaai F, Belgominne Traveaux, de perspectiefbaantjes). Dit is natuurlijk heel subjectief, maar 'k kan het maar meegeven.

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

eddy

Juist thuis van de beurs,allereerst een dikke pluim voor de organisatie,deze morgen begonnen met koffiekoeken en koffie.Goed gevulde tas met lunchpakket.Spijtig  minder volk als gisteren,het goede weer en de koers zal daar wel voor een stuk in meespelen.Veel volk gezien en gesproken,nieuwe contacten gelegd.En dan de kers op de taart,onze strijkplank is de beste gevonden door het publiek.Ook nog een uitnodiging gehad voor de modelspoormagazine beurs in Leuven,daar gaan we ook aanwezig zijn met een dan verbeterde versie van de plank.

Onze dag kan niet meer stuk, een dikke merci aan al onze stemmers.

groeten eddy,MSC De Kempen.

SuSke

Proficiat Eddy en de rest van jullie club met jullie inderdaad mooie strijkplank
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eric

Een dikke proficiat Eddy en aan de rest van MSC De Kempen.

eddy

Voor de liefhebbers,hierbij een link naar foto's van onze strijkplank.

http://www.mscdekempen.be/foto-s-en-video-s/foto-s/clubbanen/de-strijkplank

groeten eddy