Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

marctje

als ik alleen kom wil ik ook wel een tijdje achter de toog staan, maar er is een kans dat de vrouw ook meekomt en dat wordt dan andere koek.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

mnieuwlaet

Ik kom normaal op zaterdag met mijn zoontje tss 10:00 en 15u ofzo en wil rond de middag eventueel een uurtje op de msm stand staan.

philippe_007

Zelf sta ik met mijn baan op Mobexpo, het zal dus voor mij niet mogelijk zijn op de stand te staan.

Snobby Crash

Citaat van: philippe_007 op 01 april 2016, 21:19:47 PM
Zelf sta ik met mijn baan op Mobexpo, het zal dus voor mij niet mogelijk zijn op de stand te staan.

Ik sta er ook met een demo baantje om digitaal te rijden !
Je kan me wel enkele flyers geven die ik bij mijn baantje leg voor geïnteresseerde mensen !

Geert

OlivierV

Jullie baantje aan/op de msm/forumstand zetten is geen optie? :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Vind dit ook een goeie optie, veel willen daar ontrent meer info over en past echt bij de forum stand......

stoomlokje

kom zeker langs, tenminste als ik voldoende hersteld ben van deze ambetante griep.

Snobby Crash

Citaat van: OlivierV op 02 april 2016, 16:25:48 PM
Jullie baantje aan/op de msm/forumstand zetten is geen optie? :D

Neen Olivier, das echt geen optie ! Bedoeling van mijn baantje is om de mensen toch een beetje vertrouwd te leren met digitaal en dit hoort een beetje bij de stand van onze club Het Spoor... Trouwens alle beschikbare ruimte is zo goed mogelijk benut, waardoor opeens veranderingen de gehele opzet en planning volledig in de war zouden sturen hè !

Tot op de MobExpo !

Geert

PeterC

Ik zal mijn forumbadge maar al eens gaan zoeken.  Wij komen vermoedelijk de zondag wel eens langs.
Groetjes, Peter


Gerolf

Ik had voor mezelf de zaterdag al volledig gereserveerd voor de forumstand (en ook wel expo bekijken). Zondag kan ik helaas niet.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

reeves

Ik zou ook wel een paar uurtjes de stand willen bevolken met m'n eigen  ;)

Groet Tom

doomslu

Citaat van: reeves op 03 april 2016, 11:10:02 AM
Ik zou ook wel een paar uurtjes de stand willen bevolken met m'n eigen  ;)

Groet Tom
Welke dag?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

reeves

Speelt geen rol Luc, ben er zaterdag en zondag

eddy

Hoi Luc,
staan daar wel met een strijkplank,maar een paar uurtjes kan ik me wel vrijmaken.
ben er twee dagen.

groeten eddy

tsjoek

Het forum is een ideale manier om onze hobby te promoten. Vandaar dat wij dit als club en organisator van Mobexpo een absolute must vinden waarom het forum erbij moet zijn. Alvast bedankt aan de helpende handen om de stand te bemannen en om voor de nodige animatie te zorgen 👍👌
13 en 14 februari 2021 in 't Bauhuis te Sint Niklaas grootste treinbeurs van het Waasland : MOBEXPO
---> allen daarheen