Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

Chrisrail

#30
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

mark7758

En hij is al te zo groot.
Kwestie van op schaal schilderen.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 30 maart 2016, 12:39:38 PM
Citaat van: reeves op 30 maart 2016, 12:00:31 PM
In uwe blote folderkes uitdelen  ;D
Schitterend idee!
volgens mij willen ze daar in Sint-Niklaas toch volk hebben hé ? ;D ;) die niet lopen gaat! ;)

eddy

wij zullen toch maar gaan,allee als onze strijkplank afgeraakt ::)

groeten Eddy,  MSC De Kempen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: eddy op 30 maart 2016, 21:02:29 PM
wij zullen toch maar gaan,allee als onze strijkplank afgeraakt ::
als ze niet afraakt kun je ook steeds gaan, dan kun je je plank gebruiken om diene bloten weg te jagen ! ;D ;)

vyncky

Citaat van: eddy op 30 maart 2016, 21:02:29 PM
wij zullen toch maar gaan,allee als onze strijkplank afgeraakt ::)

groeten Eddy,  MSC De Kempen.

Wij komen zonder strijkplank. Door wat (gezondheids)tegenslagen bij de bouwers in de club is ze verre van niet afgeraakt.

Ben wel benieuwd wat de overige clubs er van gemaakt hebben. Tot zondag?...

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

just4fun

Vorige keer heb ik daar enkele uurtjes gestaan,  deze keer zal me dat niet lukken  (zelfs niet langs komen 😕).
Doel is om het forum wat bekend(er) te maken onder de bezoekers.
Paul

doomslu

Citaat van: just4fun op 01 april 2016, 00:02:56 AM
Vorige keer heb ik daar enkele uurtjes gestaan,  deze keer zal me dat niet lukken  (zelfs niet langs komen 😕).
Doel is om het forum wat bekend(er) te maken onder de bezoekers.
Paul
Jammer, ik vrees dat we dit initiatief zullen moeten afgelasten, want er zijn niet genoeg leden die kunnen helpen.
Een beetje vervelend voor de organisator die zo vriendelijk is ons deze plaats ter beschikking te stellen.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Luc, helaas ben ik niet in de mogelijkheid om de forumstand te bemannen. Een bezoek met vrouw en kind aan mobexpo is gepland. Maar het zit er niet in enkele uurtjes de stand te bemannen.

loebaske

Dat zou idd. jammer zijn Luc, je kan nog steeds op me rekenen...


bellejt

#40
9 april zit ik met de forumontmoetinsdag te Gent als medeorganisator.Mss lukt zondag wel om langs te komen.

PS: niet dus want is zondag Parijs-Roubaix

Dirkh

Zonde dat het niet kn doorgaan. Ik kan zelf niet vastleggen of ik de stand kan bemannen dus heb ik niet gereageerd maar voor de anderen, je mist wel iets. door op de stand te staan enkele uurtjes maak je kennis met veel forum leden, de gesprekken zijn alleen al de moeite om eens enkele uurtjes op de stand te staan.

erik de noorman

Had het graag gedaan Luc maar ik ben op weekend in Zoutleeuw. Dat is de 2°maal dat ik deze expo mis had de expo graag bezocht.

Erik.

Koen

Spijtig want dit is een leuke bedoening! Vorige keer hebben we ons enorm geamuseerd. Helaas kan ik deze maal niets vastleggen daar ik nog niet 100% zeker ben dat ik kan komen. Alles hangt af wanneer ik terug in België ben.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

gardevil

Ik weet nog niet met 100% zekerheid of ik kan komen maar als ik kom wil ik wel een uurtje of zo het forum vertegenwoordigen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?