MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

Gerolf

Eric, je bent standhouder ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Citaat van: loebaske op 07 april 2016, 09:21:31 AM
aan de organisatie van Mobexpo

In MSM staat een kortingsbon van 1€, helaas ben ik niet van plan om daar de schaar in te zetten, mag dat ook een copie zijn???

Eric,

Een copy maken, naar het gemeentehuis gaan om dit te laten registreren als legale copy en het zal wel geen probleem zijn :-)
Ik stuur die opmerking even door naar de organisatoren, maar ik vermoed dat dit gene probleem zal zijn.

Kwestie van extra reclame te maken voor MSM kunnen jullie natuurlijk ook rondlopen met den MSM in de hand :-) Dan is het zeker geen probleem


sdz1976


Je kan ook een 2e MSM kopen om daar die bon uit te knippen  :D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Metpetergaathetbeter

Citaat van: sdz1976 op 07 april 2016, 10:56:51 AM

Je kan ook een 2e MSM kopen om daar die bon uit te knippen
dan lijkt die euro bij te betalen alvast een voordeliger oplossing :-[

just4fun

Citaat van: Gerolf op 06 april 2016, 21:30:07 PM
Nog een oproep: De grote banner van het modelspoorforum lijkt vermist sinds "Genk". Iemand een idee ?
Deze heb ik nog in pdf op m'n schijf staan.
Als d'r iemand die bij mij thuis (Kontich) kan komen oppikken, gooi ik hem op de plotter.
Wel graag een pm of mail.
Paul

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 april 2016, 11:24:10 AM
Citaat van: sdz1976 op 07 april 2016, 10:56:51 AM

Je kan ook een 2e MSM kopen om daar die bon uit te knippen
dan lijkt die euro bij te betalen alvast een voordeliger oplossing :-[

Ineen plaatselijke krant staat er een reclameke waar ge ook nen euro korting krijgt op vertoon van de advertentie maar denk dat het werkelijk wel plaatselijk zal zijn, dus zeker niet in Gent, Antwerpen of Luik.
Den Eric.

philippe_007

en geef nu toe, al die miserie voor 1€ korting. Op het einde van de dag verlaten jullie de expo met 100den €'s aan locs, wagens en ander materiaal :-) Wat maakt die 1€ dan nog het verschil?
En denk er aan, elke euro dat we meer in kas krijgen is ten goede van de club, dus zeker een goeie investering :-)

sdz1976

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 april 2016, 11:24:10 AM
Citaat van: sdz1976 op 07 april 2016, 10:56:51 AM

Je kan ook een 2e MSM kopen om daar die bon uit te knippen
dan lijkt die euro bij te betalen alvast een voordeliger oplossing :-[

Is een grapje he peter  :)

Grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Metpetergaathetbeter

toch gebruik ik die Euro(en deze die erop volgen) liever in de kantine, ook goed(misschien nog beter !) voor de kas ! ;D :-\

bollen neus

Of nen euro gebruiken voor in de parkeer automaten te steken, dat behoort ook nog tot de mogelijkheden.
Den Eric.

philippe_007

Parking in de buurt is gratis :-) Dus meer budget voor treinen :-)

tsjoek

Een copy van de kortingsbon mag zeker. Niemand moet knippen in msm  ;)
grts tot zaterdag en|of zondag
13 en 14 februari 2021 in 't Bauhuis te Sint Niklaas grootste treinbeurs van het Waasland : MOBEXPO
---> allen daarheen

bollen neus

Citaat van: philippe_007 op 07 april 2016, 15:19:54 PM
Parking in de buurt is gratis :-) Dus meer budget voor treinen :-)

Oef, schoot al in de zweet, kom toch met de vélo dus weeral geld uitgespaard. Verder kom ik enkel besteld materiaal afhalen dus geen aankopen van vele locomotieven en das pas zuinig te noemen.
Den Eric.

philippe_007

tja zuinig, als je niet meetelt wat je reeds besteld hebt, dan is dat zo 
Dan zal het bij mij ook een goedkope beurs worden, het is ook allemaal al besteld en betaald  ;D ;D ;D ;D Maar ik beloof niets :-)

doomslu

En ik die dacht dat het belangrijkste van een expo het bezichtigen van de banen was.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *