MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

Steam.N

Ik ga zaterdag langskomen, om naar al het moois te komen kijken  ;)
Dan kan ik ook een tijdje de Forumstand versterken  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Dat de forumstand doorgaat is super goed nieuws, als we elkaar eens aflossen is er altijd wel iemand, want ik heb ook enkele afspraken op de beurs, maar je kan op me rekenen  ;)

sdz1976


Waar heb jij ergens gelezen dat ie doorgaat?

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

HYA

Ik ga zaterdag nm, madam heeft hier juist gezegd dat ze meegaat ... de forumstand ondersteunen zal dan moeilijk zijn ...

Grtn

Gerolf

De forumstand gaat door. Loebaske is zondag de "centrale figuur", ik op zaterdag.
... maar we zouden natuurlijk zelf ook de expo willen bekijken ...

Nog een oproep: De grote banner van het modelspoorforum lijkt vermist sinds "Genk". Iemand een idee ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DIORAMABOUWER

Citaat van: sdz1976 op 06 april 2016, 17:07:58 PM

Waar heb jij ergens gelezen dat ie doorgaat?

Grtz,

Samuel.
Kijk eens op welke datum (1 april)luc dat bericht heeft geplaatst dat het niet doorgaat!!! ;D
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

doomslu

Oei, neen, het was geen grap. Ik vreesde echt dat we geen bemanning zouden vinden.
En ook nu nog is het maar magertjes. De enkelen die zich opgaven willen ook graag eens rondlopen, dus een man extra is altijd welkom.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Ik kom zeker maar weet nog niet of het zaterdag of zondag gaat zijn (hangt er van af wanneer de club gaat duiken) en zoals gezegd wil ik ook wel een uurtje forumtijd spenderen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

TBCédric

Ik ga vreemd genoeg, na het smeken van de bestuursleden (nee, graptje!!  ;D ), fotograaf spelen. Op zondag een hele dag alleszins. Ik denk dat er bij een paar, zoals bij "De 007" héél wat bewerking achteraf nodig zal zijn!  ;D :-X

Wie dus niet graag op foto staat, je bent gewaarschuwd!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Dirkh

Aangezien ze slecht weer voorspellen voor zaterdag vervalt de fietstocht met de familie, dus zaterdag een ganse dag mobexpo voor mij. Ik wil best wel enkel uurtjes de stand mee bemannen.

philippe_007

Citaat van: LS Models op 06 april 2016, 22:18:38 PM
Ik ga vreemd genoeg, na het smeken van de bestuursleden (nee, graptje!!  ;D ), fotograaf spelen. Op zondag een hele dag alleszins. Ik denk dat er bij een paar, zoals bij "De 007" héél wat bewerking achteraf nodig zal zijn!  ;D :-X

Wie dus niet graag op foto staat, je bent gewaarschuwd!

das de reden dat jij foto's mag maken Cedric,
je laat ons met rust en nadien heb je veel werk om er deftige kiekjes van te maken, weken rust gaan we hebben  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
zie maar dat je rolletjes genoeg mee hebt, ah ja juist, negatieven en filmrolletjes ken jij niet, ik moet SD-kaartje zeggen tegen u  ;D ;D

tot vrijdag op den opbouw....

ik heb vandaag reeds de zetels (achterste rij) uit de auto gedemonteerd, t'baantje kan er juist in...


Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 06 april 2016, 23:47:12 PM
ik heb vandaag reeds de zetels (achterste rij) uit de auto gedemonteerd, t'baantje kan er juist in...
volgens mij ben jij met andere dingen dan treinen  ;D
tot zondag ! ;)

Gerolf

Citaat van: Dirkh op 06 april 2016, 23:08:50 PM
Aangezien ze slecht weer voorspellen voor zaterdag vervalt de fietstocht met de familie, dus zaterdag een ganse dag mobexpo voor mij. Ik wil best wel enkel uurtjes de stand mee bemannen.
Fantastisch, Dirk ! zie pm !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Citaat van: LS Models op 06 april 2016, 22:18:38 PM
Ik ga vreemd genoeg, na het smeken van de bestuursleden (nee, graptje!!  ;D ), fotograaf spelen. Op zondag een hele dag alleszins. Ik denk dat er bij een paar, zoals bij "De 007" héél wat bewerking achteraf nodig zal zijn!  ;D :-X

Wie dus niet graag op foto staat, je bent gewaarschuwd!

Dan ben ik veilig op zaterdag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

aan de organisatie van Mobexpo

In MSM staat een kortingsbon van 1€, helaas ben ik niet van plan om daar de schaar in te zetten, mag dat ook een copie zijn???