Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

Gerolf

Dikke proficiat, Eddy en co !  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stoomlokje

#136
jammer dat ik er niet geraakte, was nog onvoldoende hersteld om daar een dagje door te brengen.  :  :(
zo te horen veel moois gemist. :'( :'(
Hopelijk komen hier nog mooie foto's terecht zodat we ervan kunnen dromen. :P :P

efl045

Na alle positieve commentaren moet ik toch eerlijkheidshalve zeggen dat ik (iets) minder enthousiast ben...
Omdat er vorige keer een strikte scheiding was tussen verkoopstanden en banen, elk in aparte zalen, had ik mijn vrouw, mijn kleinzoon en een oude nonkel, geen van alle ook maar een bal geïnteresseerd in de verkoopstanden, overtuigd om eens mee te gaan om de baantjes te bekijken. Hun teleurstelling was dan ook heel groot dat ze de baantjes nu her en der moesten gaan zoeken te midden van zaken die hun in de verste verte niet interesseren...en ook bij mij kwam het over als een zeer onsamenhangend geheel  :(
Sorry dat ik het zeg, maar de formule van de eerste editie was (volgens mij) toch veel beter. Baantjes in een aparte ruimte tilt het niveau zeker naar omhoog.
De getoonde baantjes maakten gelukkig veel goed omdat er echt wel heel mooie dingen getoond werden, en om dan toch een paar zaken te noemen die ons geweldig aangesproken hebben, zonder de andere baantjes daarom onrecht te willen aan doen, onze voorkeur ging toch vooral naar Schrottplatz, Smeerdyk en Pierre le Port. Die baantjes verdienen het echt niet om tussen de commerçanten te staan, dat doen hun jammer genoeg (te) veel onrecht aan...

renstimpie


vyncky

Citaat van: eddy op 10 april 2016, 19:31:49 PM
Juist thuis van de beurs,allereerst een dikke pluim voor de organisatie,deze morgen begonnen met koffiekoeken en koffie.Goed gevulde tas met lunchpakket.Spijtig  minder volk als gisteren,het goede weer en de koers zal daar wel voor een stuk in meespelen.Veel volk gezien en gesproken,nieuwe contacten gelegd.En dan de kers op de taart,onze strijkplank is de beste gevonden door het publiek.Ook nog een uitnodiging gehad voor de modelspoormagazine beurs in Leuven,daar gaan we ook aanwezig zijn met een dan verbeterde versie van de plank.

Onze dag kan niet meer stuk, een dikke merci aan al onze stemmers.

groeten eddy,MSC De Kempen.

Ik vond het ook niet meer als terecht , jullie hebben de eerste plaats verdient!

Vergeet de duvels ook niet die daar lagen  ;) ;D

Tot in Leuven (of vroeger ;))

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

755philippe


Eddy, proficiat met de eerste plaats van de strijkplanken-diorama. Echt prachtig met de kraan waar 'echt' water in de tender loopt.
De stappenmotor die je me toonde zou ik ook willen aanschaffen. Je mag me steeds kontakteren via PM.

Mvg

755philippe

eddy

Philippe ,U heeft Pm.
groeten eddy

modelbaanHO

Eddy en Co

Proficiat met jullie eerste plaats. Wel verdiend - zeker omwille van het originele idee  ;)
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

BC911

Gisteren rond de middag een kijkje gaan nemen. Zoals hierboven al meermaals vermeld een zeer geslaagd event. (al begrijp ik de opmerking over de opstelling van sommige baantjes wel)

Hier enkele foto's:









Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

Link naar album op Flickr van mijn prentjes, er komen er nog wel bij.

https://www.flickr.com/photos/oliviervleminckx/albums/72157666857172642
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

deze voormiddag ook geweest, fraaie dingen gezien, de indeling zou misschien aangenamer geweest zijn mocht het anders ......, maar ja misschien had dat wel een reden ?

Beurs om als vereniging trots op te zijn, misschien wel een beetje jaloers op te zijn(blijkbaar zijn ze in het waasland toch veel meer modeltrein-minded kwa opkomst t.o.v het Gentse ? ! :-\

DIORAMABOUWER

Ik ben vandaag langs geweest en een paar mensen van het forum ontmoet en een leuke babbel mee gehad (loebaske,Fhilippe 007,Cedric,Eddy,Vanmiegroet,snobby crash,.....)en proficiat aan de mensen van msc de kempen met hun eerste prijs.En ook een dikke pluim voor de mensen van" het spoor",weer een beurs om elke 2 jaar op de agenda te plaatsen,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

philippe_007

Hey Marc, het was inderdaad een leuke babbel...
Op de beurs had ik niet direct door met wie ik soms stond te babbelen, er komt dan ook zoveel volk langs.


trainspottingjr

Ook zelf zaterdag een bezoekje gebracht aan deze beurs.

Zeker en vast ook dit jaar alweer een geslaagde editie met variatie tussen handelaars en tentoongestelde banen.
Ook ditmaal weer her en der een leuk babbeltje geslagen met mensen die dezelfde passie delen.

Ook hier en daar weer wat inspiratie opgedaan om toe te passen op de eigen modelbaan/clubbaan.

Kijk alvast uit naar de volgende editie, en tot slot een dikke pluim aan de organisatie
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

PeterVG

Een prachtige beurs!
Eentje om te koesteren en naar uit te kijken.
Naar mijn smaak een gezellige mix van banen en verkoopstanden. Standen om heerlijk in rond te neuzen en de meest vreemde items te vinden. Tot mijn grote vreugde horen daar ook lang gezochte zaken bij. Uiteindelijk wandel je uren later moe buiten maar met een stralende glimlach op het gezicht.
Een grote merci aan de vele werkers achter dit evenement.

Een vraagske voor den Eddy nog:
Zou die nu trakteren met ijsjes


Oja, mijn persoonlijk fotoverslag is hier te vinden:
https://www.flickr.com/photos/pimvangestel/albums/72157664699352664