MOBEXPO 2016

Gestart door erwin9, 31 januari 2016, 16:34:55 PM

centauri167

Citaat van: loebaske op 08 april 2016, 14:47:18 PM
Zo kennen we de Eddy, die heeft ze niet alle vijf op een rij.....

Gelukkig wat dan konden we niet genieten van zijn projecten...is een fine scale bouwer  ;)

Duvelkes wel hoor ...  ;)

modelbaanHO

Citaat van: PeterVG op 08 april 2016, 10:44:30 AM
Eddy
Ge zijt ne krak.
Een HO tenderke laten vollopen met echt water uit een waterkraan volledig op schaal.
Modelbouw van de bovenste plank welke ik met veel plezier op zondag kom bewonderen.

Lap, daar gaat mijn idee voor de micro-diorama wedstrijd van MTD  :(
En ik die dacht van iets origineels te hebben gevonden.
(alhoewel dat in de jaren 70-80 als eens in de MIBA heeft gestaan)

Morgen toch eens van dichtbij gaan bekijken
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

eddy

Inderdaad Luc,Miba december 1981.

groeten eddy

mnieuwlaet

We komen eraan... Binnen anderhalf uur zouden we er moeten zijn. 😊

Gerolf

De forumstand is helemaal er klaar voor  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Ben geweest, met de fiets is dat maar een 20 minuutjes rijden. Mooie banen gezien. Niets gezien dat me bekoorde om te kopen en meer geld uitgespaard voor besteld materiaal dan verwacht. Zeer geslaagd dus.

Goede organisatie en verzorgde standen, die mannen zijn niet aan hun proefstuk bezig dus altijd goed.

Overal vlotte bediening of informatie gekregen, bij vragen wordt ge steeds snel beholpen.
Proficiat en tot een volgende keer.
Den Eric.

dieselfreak

Ik sluit mij aan bij de mening van bollen neus, een erg geslaagd evenement, ik heb ervan genoten. Hele mooie zaken gezien en enkele prachtige boeken gekocht, mijn verlanglijstje is weer wat korter geworden.
MC

Steam.N

Ook voor mij was het een supergeslaagde dag!
Mooie banen, veel erg leuke babbels, hier en daar wat gekocht ...
Prima Forum-banner  ::)
Proficiat aan de organisatoren !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

HYA

Goeie organisatie, toch mss overwegen om de glazen inkom deels van een zonnewering te voorzien ... ge moet snel zijn of uw drankje is verdampt (met veel zin voor overdrijving). Had dezelfde reflextie ook in 2014.
Strijkplanken wat speciaal, we hebben verschillend gestemd ...
Lego stand lijkt mij een verschrikking qua logistiek (hoeveel verhuiswagens zijn dat en hoeveel uren/dagen om op te zetten?), maar m'n dochter raakte alvast niet uitgekeken.
De standen van 3d printing worden alsmaar groter ... Binnen enkele jaren hebben we er waarschijnlijk allemaal één.
Het was voor mij de eerste keer dat ik de perspectief baantjes zag. Zeer fijn en zeer goed qua details.
Zag uiteindelijk toch veel volk achter de MSM stand.

Koen

Het was een toffe, geslaagde expo. Weer veel mensen terug gezien en gesproken. Genoten van de vele verschillende banen, nieuwe mensen leren kennen. We kijken uit naar de volgende editie. Knappe organisatie, mannen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

oebr

't was tof. Vond het jammer dat er 's ochtends niet een beetje meer volk was, maar anderzijds liet dat een vlotte ommegang toe he. Bij de kleinere banen en de strijkplankjes, en vreemd genoeg ook op de fremo-stand zaten regelrechte kunstwerkjes. Heel fijn om die ongestoord eens wat grondiger te kunnen bekijken.
De dag was weer sneller om dan verwacht...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

OlivierV

Morgen nog een dag, heuj!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

geen meet en greet ?

philippe_007

Citaat van: Koen op 09 april 2016, 18:27:59 PM
Het was een toffe, geslaagde expo. Weer veel mensen terug gezien en gesproken. Genoten van de vele verschillende banen, nieuwe mensen leren kennen. We kijken uit naar de volgende editie. Knappe organisatie, mannen.

Mvg
Koen

Volgende editie Koen? Rustig we zitten nog maar in de helft van de beurs....  Morgen nog een dagje....


Gerolf

Ik vond het ook een erg leuke dag. Verschillende mensen gezien, regelmatig "steunbetuigingen" voor de moderatie van ons forum, en ook de kans gehad om zelf te genieten van de baantjes, enkele spulletjes gekocht, ...
MobExpo leek me stevig gegroeid tegenover de vorige keer. Vooral de "handel" was veel groter.

Citaat van: HYA op 09 april 2016, 17:04:20 PMZag uiteindelijk toch veel volk achter de MSM stand.

Piekmomentje van 4 mensen - maar meestal 1 of 2 ;-)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw