MSM actie 2016

Gestart door pandur, 23 januari 2016, 10:39:57 AM

efl045

Laat dat rijden misschien beter weg als je een poll organiseert, er zullen ook wel verzamelaars tussen zitten zeker?
Ik heb van alles maar rij praktisch met niks...

Michiel

De poll is opgestart. Het woord "rijden" werd niet gebruikt. De modelspoorhobby kan op vele manieren beoefend worden. ;-)

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,24108.0.html
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske

Zijn hier serieus aan het afwijken van de topic...
Gaat het hier om de MSM actie 2016 ontrend de 2302 ??

Hoeveel inschrijvingen zijn er momenteel al, heb ergens vernomen dat het bijna uitverkocht is??
Wie nog een exclusief model wil zal zich mogen haasten  ;)


SuSke

Citaat van: loebaske op 28 februari 2016, 12:34:16 PM
Hoeveel inschrijvingen zijn er momenteel al, heb ergens vernomen dat het bijna uitverkocht is??
Wie nog een exclusief model wil zal zich mogen haasten  ;)

Wat is uitverkocht Eric ??
Er moeten er minimum 250 gereserveerd EN betaald worden.
We zitten nog maar in de eerste stap: de reservatie.
De volgende stap zal pas beslissend zijn of het doorgaat, namelijk als er voldoende betalingen binnen komen binnen de gestelde termijn.

Ik denk ook dat het voor VBV geen probleem is als hij er 450 of zelfs 600 moet maken van deze loc, als het er maar minimaal 250 zijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Volgens mij is er enkel maar een minimum aantal, geen maximum.

Misschien kan Luc ons meer duidelijkheid geven?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Als er geen 250 inschrijvingen zijn dan gaat het niet door.
Als we er over gaan is er uiteraard geen probleem. Het benodigde aantal wordt geproduceerd.

Sedert gisteren hebben we ... 250 inschrijvers!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Dan moet k me eerst abonneren op MSM om nummer 251 te worden
 

SuSke

Ge moet gene abonnee worden hé Janie, alleen is je profijt dan iets minder groot. Alhoewel de uitgever het veel liever zou hebben dat je abonnee wordt  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Luc wanneer worden we geacht te betalen? Kwestie van te zorgen dat er voldoende op de hobby rekening staat tegen die tijd.
Of m.a.w. kan ik nu nog wat geld uitgeven en komt dat betalen pas over een paar maanden?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Snobby Crash

oei en ik moet me nog inchrijven !!!

;-)


doomslu

Deze actie loopt nog tot 15 april!

Op Mobexpo tonen we wellicht een prototype.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

Citaat van: doomslu op 03 april 2016, 20:26:46 PM
Deze actie loopt nog tot 15 april!

Op Mobexpo tonen we wellicht een prototype.

al aan de 250?
Greetz

Thommy

philippe_007

#147
Citaat van: doomslu op 28 februari 2016, 18:07:38 PM
Als er geen 250 inschrijvingen zijn dan gaat het niet door.
Als we er over gaan is er uiteraard geen probleem. Het benodigde aantal wordt geproduceerd.

Sedert gisteren hebben we ... 250 inschrijvers!  :D

Op 28/02 was het reeds zover

SuSke

En moesten we het niet gehaald hebben, dan denk ik dat VBV hem wel zo zou uitgebracht hebben in de normale reeks  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Juist een mail gekregen,de oplage is gehaald,en in de loop van volgende weken krijgen we een uitnodiging om te betalen. :P

groeten eddy