verlichtingsmast rangeerbundel

Gestart door patatje70, 19 januari 2016, 18:37:35 PM

oebr

Wim,
ik mag hier geen reclame maken, maar ik zou je toch willen adviseren om eens op de site van Dirk te gaan kijken. Heb deze week een bosje masten toegestuurd gekregen en dat is werkelijk topklasse.
Prachtig filigraan vakwerk.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

Wim waarom zou jij die link hier niet mogen plaatsen, ook plaatselijke stielmensen mogen een handje geholpen worden,als er (een) link(s) van fabrikanten of winkels in het buitenland mogen geplaatst worden waarom dan geen Belgische ?  :-\ :) ;)

oebr

't is Red Peter, berichtje was gericht aan Wim  ;)
verder akkoord met je stelling hoor.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

patatje70

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 januari 2016, 13:45:17 PM
Wim waarom zou jij die link hier niet mogen plaatsen, ook plaatselijke stielmensen mogen een handje geholpen worden,als er (een) link(s) van fabrikanten of winkels in het buitenland mogen geplaatst worden waarom dan geen Belgische ?  :-\ :) ;)

wie zou  er gezegd hebben dat ik geen link mag plaatsen? ik heb reeds kontakt gehad met dirky.... en als ik het mooi vindt dan zal ik het hier wel neerzetten.. en mocht het mijn stijl niet zijn dan zou ik zwijgen.... dirky zijn masten zien er subliem uit trouwens...

patatje70

Citaat van: oebr op 28 januari 2016, 13:31:55 PM
Wim,
ik mag hier geen reclame maken, maar ik zou je toch willen adviseren om eens op de site van Dirk te gaan kijken. Heb deze week een bosje masten toegestuurd gekregen en dat is werkelijk topklasse.
Prachtig filigraan vakwerk.
toppie :)

Metpetergaathetbeter

Wim in mijn vorige reactie had ik verkeerdelijk Wim geplaatst i.p.v Red, waarvoor excuses ! ;)

NielsVV

Dirk,

Hoe hoog is jouw mast ongeveer? Word deze geleverd met werkende verlichting? Is deze schaalgetrouw? Staan de trapsteunen bijvoorbeeld ongeveer op een goede afstand van elkaar? Zodat ik er een preiser kan laten opklimmen.

Ik stel liever mijn vragen hier dan via mail, dan hebben andere geinteresseerden er ook wat aan.

Bedankt,
Niels
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Dirky

no problem... gratis reclame  ;)

De mast meet 270mm kooi inclusief.
De traptredes staan op 2.5mm van elkaar (22cm) en zijn 4,2mm breed (36.5cm). De kooi is binnenin 7mm (60cm)
Da's iets "fijner" dan in de realiteit maar het geeft een vrij goede indruk.

Ik overdrijf graag iets naar de fijnere kant... :)

Verlichting is er (nog) niet bij maar overweeg ik als add-on aan te bieden...

BC911

Ik ben wel te vinden voor een setje (of 2) met verlichting. Plan je dat dan bij de nieuwe versie die je klaar zou hebben in maart?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Dirky

Hangt weer eens van aantallen af Bert.

Er zullen minstens schroefgaatjes voorzien zijn om er eventueel Viessmann spotjes op te schroeven. Voor echt heldere verlichting met power LED kan ik zeker voldoende tips geven mocht de add-on er niet of pas later komen...

BC911

Je mag mij op het lijstje zetten voor 2 kits. Stuur ik je nog een mailtje met mijn gegevens? Of via PM? Of volstaat dit? Ik hoor het wel.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

NielsVV

Ik heb ook interesse in 2 masten. Al wacht ik nog even af, heb ze liever met werkende verlichting.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

bruureke

Hallo,

Interesse gewekt, voor mij mag je er 4 stuks opzetten.

Maarten


Dirky

Het etswerk is onderweg naar hier...  ;)
Tegen Vrijdag heb ik een prototypke van deze versie klaar... hoop ik!